Jak prodávat zdravotní pojištění? 7 úžasných tipů, kterými byste se měli řídit!

Chcete se naučit efektivně prodávat zdravotní pojištění? Poté postupujte podle níže uvedených tipů, jako je zlepšení dovedností v oblasti zákaznických služeb, nalezení podpůrného týmu, ukázka transparentnosti a mnoho dalších. Ty jsou skutečně velmi účinné a snáze se jako agent řídí.

Jen si pamatujte, že v úspěchu přes noc není žádná realita. Vždy budou existovat výzvy, které vás mohou potkat. Řídit svá očekávání a dokonce i své klienty. Budete muset tvrdě pracovat, abyste dosáhli úspěchu, což pro vás hodně znamená.

Prodej zdravotního pojištění je ošemetná záležitost, stejně jako jiné profese. Vyžaduje to mnoho úsilí, času a & nezvládnutí toho.

Důležité tipy, kterými byste se měli řídit při prodeji zdravotního pojištění

Jak tedy prodávat zdravotní pojištění? Zde jsou základní rady, kterými byste se měli řídit při prodeji zdravotního pojištění.

#1. Zlepšete své dovednosti v oblasti zákaznických služeb

Zákaznický servis je to, co odlišuje konkurenty od ostatních. To platí, když mluvíme o pojištění. Pojišťovací agenti mohou mít nejnižší možnou nabídku. Ale je to jejich schopnost přimět zákazníky, aby se cítili důležití a cenění, co může změnit věci zpět. To je nejlepší zvýhodnění klientů. Znát některé dovednosti ohledně servisních tipů.

#2. Najděte nejlepší produkt, který splňuje potřeby klient

Vaším úkolem je najít nejlepší produkt, který splňuje potřeby klientů. Poté své potenciální zákazníky o produktu více poučte. Samozřejmě to nebude jediná a jistá dohoda. Jde o navázání vztahu s klienty na celý život. Klíčem k prodeji zdravotního pojištění je pouhé pozorování. To platí zejména v případě, že jste v prodeji nováček. Lepší je číst, dívat se a pak poslouchat. Sledujte, co dělají jiní vynikající prodejci. Napodobujte, jak se oblékají, a dělejte totéž, co říkají. Zjistěte více o jejich úspěšných příbězích, včetně hororových příběhů. Učte se od nich více.

#3. Hledejte tým, který vás může podpořit

Nejen vy jste byli odmítnuti vyhlídkami. Budete vědět, že ostatní zažívají to samé, když mluvíte s ostatními. Podělte se s nimi o své zkušenosti, zatímco se učíte a posloucháte od jejich. Hledejte nástroje, jako je povzbuzení & podpora od týmu. To je, pokud jste nastoupili do agentury nebo jste nezávislým agentem v pojištění. Ještě lépe, obraťte se na několik asociací pojišťovacích agentů. Podporu můžete získat také od vzdělávacích institucí.

#4. Buďte v dobrém vztahu ke svému klientovi nebo potenciálnímu zákazníkovi

Zeptejte se více na práci, rodinu a zájmy potenciálního kupce. To se počítá nejvíce a nejen to, že si jen tak povíme. Ty pomohou otevřít konverzaci lehčeji. Díky tomu se budete cítit pohodlněji. Soustřeďte se dále na svého klienta. Jste to vy, kdo je tu pro ně. Konverzace je jako základ každého vztahu. Pokud není přítomen, nemusí mít žádnou podstatu. Je to jako umění, které by mohlo přinést více příležitostí, jako je získávání doporučení a křížový prodej. Investujte více do konverzace, abyste také investovali do jiných lidí.

Být dobrým posluchačem, protože vyčnívá. Mluvte s nimi, ale více jim naslouchejte. Jde o to ukázat, jak si jich vážíte. Ale vždy to jde oběma směry. Podělte se o kus sebe, další zajímavé body a dokonce i své koníčky. To ve vás ukáže autentičnost, protože chcete pomáhat klientům.

#5. Zobrazit průhlednost od začátku do konce

To je velmi důležité pro budování důvěry klientů. Například se nebudete zajímat o přátelství s lidmi, když jste u prodejce pojištění. Tohle je velké NE. To, co chcete, je prodat jim pojištění ještě dnes. Ale pamatujte, abyste jim v ústech nenechali pachuť. Jde o to, abyste je pronásledovali, dokud neprovedete prodej. Bylo by lepší, kdybyste o sobě vzdělávali potenciální zákazníky. Dejte jim vědět o svém postavení a skóre v BBB, BrokerCheck, &NEA. Kupte si prověření serióznosti a dokažte jim, že nemáte žádné civilní kostry nebo záznamy v trestním rejstříku z vaší historie.

#6. Propagujte se správně

Odlište se od ostatních pojišťovacích agentů. Lidé by měli najít váš produkt rychleji a levněji než kterýkoli jiný. Navíc předveďte povídání o vaší značce. Nakonec zabalte sebe a svou prezentaci. Vždy jste to vy jako položka vašeho balíčku. Jde spíš o to, jak to řekneš a co řekneš. Zvýrazňuje více vaši dochvilnost, řeč těla, mluvená slova, styl oblékání a & chování. To vše tvoří vaši jedinečnou značku.

#7. Ukažte určitou vytrvalost

Vždy je to vytrvalost, která může vést k úspěchu. I když máte talent, pokud nevytrváte, ztlumíte svou svíčku. Mějte vysokou hladinu energie, která ostatní nabudí k práci. To je nakažlivý přístup sloužit více klientům. To rodinám pomůže v orientaci a plánování finanční budoucnosti. Rozvíjejte tuto kvalitu více a pracujte tvrději, abyste zůstali v pojišťovnictví. To je základní vlastnost dobrého pojišťovacího agenta, jako jste vy. Každý den se snažte zvládat odmítnutí co nejlépe.

Zabalte to!

Postupujte podle uvedených tipů, jak prodávat zdravotní pojištění. Později očekávejte, že budete bydlet v krásném domě a také řídit pěkné auto. Je to proto, že velmi tvrdě pracujete, abyste dosáhli úspěchu v odvětví zdravotního pojištění. Ale pamatujte, že podnikání je složité, že to vyžaduje úsilí, čas a selhání, abyste skončili jako mistr! Vědět, proč bylo zdravotní pojištění vyvinuto a zvážit, jak zdravotní pojištění ovlivňuje množství.