Jak zaznamenat dar v QuickBooks? 5 snadných kroků!

Jak zaznamenat dar v QuickBooks? Nejprve musíte mít účet a poté postupujte podle několika jednoduchých kroků, jako je např. Vytváříte profil dárce a vyplňujete některé formuláře. Možná jste vlastníkem malé firmy nebo se ucházíte o malou sbírku pro nějakou věc.

Bez ohledu na váš důvod, je těžké řídit finanční stav těchto typů podniků, zvláště pokud máte málo nebo méně znalostí v oblasti účetnictví.

Ať už zakládáte malou firmu, je nezbytné, abyste si byli vědomi svých výdajů. I s trochou znalostí však musíte vědět, jak s nimi zacházet. Stále se snažíte najít způsob, jak vést záznamy a sledovat dary, které přicházejí do vaší fundraisingové kampaně? Jedním ze způsobů je použití QuickBooks ke snížení vaší pracovní zátěže. V tomto článku se dozvíte, jak to funguje.

QuickBooks

QuickBooks je online účetní software, který za vás může udělat čísla, pokud podnikáte nebo dostáváte peníze. Software počítá z výjimek DPH, fakturačních nákladů a mezd. QuickBooks by také mohl fungovat jako předautorizace elektronických fondů a možnosti sledování pro zaměstnance. Stručně řečeno, co je QuickBooks, je to online účetní asistent, který vám zkrátí čas na zpracování finančního stavu vaší firmy.

Kroky k zaznamenání daru v QuickBooks

Jak tedy zaznamenat dar v QuickBooks? No, je to relativně jednoduché jako přihlášení. K úspěšnému vytvoření a zaznamenání daru pomocí QuickBooks však budete muset provést několik jednoduchých kroků. Zde jsou následující:

Krok č. 1. Přihlaste se

Prvním krokem je přihlásit se ke svému účtu QuickBooks, najít kartu „Non-profit“ a z rozbalovací nabídky vybrat „Enter Donations“. Dále z rozbalovací nabídky vyberte „Customer Job“ a vyberte dárce poskytujícího grant.

Krok č. 2. Vytvořte si profil dárce

Pokud nemáte nastavené žádné dárce ani granty, vyberte přidat nového dárce nebo grant. Dále budete požádáni o vyplnění profilu dárce. Po vytvoření profilu dárce byste jej měli vybrat a vybrat jako dárce pro aktuální dar.

Krok č. 3. Přidat novou položku

Po výběru profilu dárce vyberte ze sloupce položky příslušnou položku pro typ daru. Pokud chcete vytvořit položku, klikněte na „Nabídka seznamu“ a vytvořte novou položku z nabídky „Seznam položek“.

Krok č. 4. Vyplnění formuláře

Vyberte typ položky jako zařízení a vyberte účet, ze kterého vložíte dar. Vyhledejte sloupec Třída a vyberte projekt vhodný pro dar. Dar může být na charitu nebo by měl být uložen. Pomohlo by, kdybyste zadali částku a celkový dar. Možná tedy budete muset upravit typ poskytnutého daru, abyste mohli vybrat možnost „Přizpůsobit“ a povolit některé možnosti ve formuláři.

Krok č. 5. Vytisknout, uložit a zavřít

Po vyplnění formuláře můžete kliknout na ikonu tisku nebo na samotné slovo „Tisk“. Možná budete muset kliknout na účet, na který vložíte dar, ale někdy se volba neobjeví, protože je již přímo vložen. Poté klikněte na Uložit a zavřete kartu.

Dárcovství v místě prodeje Quickbooks

Pomocí aplikace QuickBooks Point of Sale můžete zaznamenat dar tak, že se přihlásíte ke svému účtu a použijete „Vytvořit potvrzení o prodeji“. Poté v Zákaznické nabídce klikněte na „Přidat nového“ a zadejte název organizace, do které jste přispěli.

Vyplňte formulář zadáním data, položky a popisu položky, kterou jste darovali. Můžete zadat stav položky nebo několik dalších funkcí a rok výroby. Uveďte množství položky, kterou jste darovali, a vložte částku každé položky v hotovosti. Můžete se rozhodnout změnit daňové místo a osvobodit ho od jakýchkoli daňových poplatků a poté kliknout na uložený formulář.

#1. Výdajový účet

Pokud si chcete vytvořit útratový účet, musíte nejprve po přihlášení přejít do nabídky seznamu a vybrat „Účtové tabulky.“ Z nabídky vyberte nový účet a vyplňte formulář, který se objeví na obrazovce. Nakonec uložte soubor s názvem, který vám umožní identifikovat samotný účet.

#2. Bankovnictví

Po vytvoření útratového účtu přejděte na kartu „Bankovnictví“, vytvořte účtenku a zkontrolujte. Poté z nabídky vyberte „Zapsat šek“ a vyberte bankovní účet, který se má použít k úhradě výdajů. Vyberte tlačítko „Přidat nový“ a proveďte platby zadáním názvu organizace, kam chcete přispět. Dále přidejte datum, kontrolní číslo a příslušná prázdná místa, která je třeba vyplnit. Zvolte „Rozdělit podle účtu“ a uložte název účtu, do kterého chcete přispět. Kliknutím na tlačítko uložit uložíte vše, včetně výdajů a účtu.

Závěr

Nyní, když víte, jak zaznamenat dar v QuickBooks, bude zaznamenávání a sledování vašich obchodních výdajů mnohem jednodušší, než tomu bylo dříve. Díky QuickBooks už žádné škrábání v hlavě, protože o vaše starosti s finanční správou bude postaráno. Můžete si také přečíst tyto články o tom, jak nastavit dar přes PayPal a jak vytvořit darovací leták.