Není šokující, že se lidé budou ptát, jak stará je standardní pojišťovna? Zdá se, že je tam od prvního dne. Nemluvíme o žádné všeobecné pojišťovací paní, tento článek bude o konkrétní dámě pojišťovací agentury. Udělala pro tuto agenturu řadu reklam.
Standardní pojištění je však pojišťovací společnost, která má pro své četné reklamy ikonickou standardní pojišťovnu. Standardní pojištění je pojišťovací společnost, která má kultovní standardní pojišťovnu pro své četné reklamy. Dáma, o které si brzy promluvíme. Tento článek vás provede vším o ní. Jak stará je tedy standardní pojišťovna?
Jak stará je standardní pojišťovna?
Tato dáma, která již mnoho let pracuje pro Standard Insurance, aby se stala známou jako Standard Insurance Lady, není nikdo jiný než Lisa Victoria Chapman Jones. Narodila se 15. srpna 1961, v současné době je ve věku 60 let. Vyrůstala v New Yorku a New Jersey. Je to Američanka, která se provdala za Kennetha S.Brown a v roce 2005 porodila jejich dceru.
Má také vynikající sestru, Dr. Kellie Jonesovou, která je jako odborná asistentka na Kolumbijské univerzitě součástí katedry dějin umění a archeologie. Její rodiče byli básníci Hettie Jones a Amiri Baraka. V roce 2013 získala cenu Adrienne Hall za boření bariér. Lisa je žena se silným přesvědčením a vyjadřuje svůj účel.
Ve své době byla známá svými sloupky, ve kterých byly některé výběry publikovány jako Bulletproof Diva: Tales of Race, Sex and Hair, které přináší její nový pohled na život a širší publikum.
Připojila se k několika organizacím a prokázala své vedení jako poradkyně a ikona vlivných žen. Získala také pozici viceprezidenta skupiny pojišťoven Chubb. Byla také součástí personálu Village Voice v roce 1984 po dobu 15 let. Její další písemné práce byly monografie s názvem Dobrá dívka ve špatných šatech a vyšly v roce 1999. Je spoluautorkou tří knih, které všechny sloužily jako doprovodné knihy k jeho filmům: Uplift the Race: The Construction of School Daze, Do The Right Thing a Mo ‚Better Blues.
Napsala také své hry jako Carmella & amp; King Kong a kombinovaná kůže. Byla také brilantní myslí za rukou, barvou a etnickými čistkami tety Aidy. Všechny tři byly vyrobeny pro sérii New American Radio. Byla také aktivním členem Rodeo Caldonia. Členky jsou všechny ženy, které byly motivovány feministickými výkonnostními kolektivy; a zaměřují se hlavně na ženy barev, konkrétně na jejich identity!
Podstoupila standardní pojišťovna plastickou chirurgii?
Podle některých lidí na Twitteru Lisa Jonesová dělala reklamy odmalička a o 40 let později je stále. Je to další královna Alžběta? Zdánlivě nesmrtelná bytost? Dělám si srandu! Tato žena, která za posledních 30 let zdánlivě nezestárla, už roky fascinuje své dlouholeté diváky.
Neexistuje však žádný legitimní důkaz ani veřejné záznamy o provedení jakékoli plastické chirurgie. Jediným zjevným znakem jejího věku je pohled na její ruce a paže. Je to možné, protože v minulosti v minulosti ženy -agentky málo zaznamenávaly svůj podnikatelský život a průmyslové činnosti. Pro muže bylo mnohem mainstreamovější dělat tuto práci a být respektován v obchodním světě.
Co dělá standardní pojišťovna?
Stručně řečeno, je to agentka, která je také komerčním hercem. Komerční herec je titul, který mluví sám za sebe, přičemž se říká, že jsou to lidé, kteří působí v reklamních spotech. Chcete vidět tvář pojišťovny? Pokud ano, přečtěte si zde o skutečné pojišťovně. Mohou tam být po celou dobu trvání reklamy nebo se zobrazovat pouze na pozadí a stále budou považováni za herce nebo herečky s platem.
Je nepravděpodobné, že komerční herec zůstane pouze jako komerční herec. Mnohokrát se jedná o amatéry, kteří hledají expozici, a cestou jsou reklamy.
V některých případech jsou známí herci a herečky požádáni, aby udělali reklamu některým velkým společnostem, jako jsou Amazon, Coca-Cola, Smart, Globe atd. Dokonce se s nimi obchoduje na celosvětových akcích. Nezůstává to jen u televizních herců, to by udělala každá vlivná postava. Vezměte si některé politiky, sportovce, internetové vlivy, lékaře, ty, kteří přežili katastrofu, a dokonce i některé lidi, kteří byli známí jen proto, že byli proměněni v mem. Kterýkoli z těchto vlivných lidí může z reklamy udělat úspěch.
Závěr
Takže už víte, jak stará je standardní pojišťovna. Standardní pojišťovna je ve svých reklamách po diskutabilní dobu, ale ani se nepokouší pátrat po historii plastické chirurgie, protože je celá skrytá. Je záhadou, jak si i přes svůj nepopiratelný věk zachovala mladistvý vzhled. Další články o pojištění si můžete přečíst zde o tom, proč ženy potřebují životní pojištění, a pro další informace si přečíst, co je skrývání v pojištění. Děkuji za přečtení