Jak mluvit s nastavovateli pojistných událostí? 6 mocných slov!

Chcete vědět, jak mluvit s likvidátory pojistných událostí? Jednoduše, můžete, a tyto věci budete vědět, když se ponoříte dále do článku.

Těžko mluvíte s vašimi likvidátory pojistných událostí? Nezdá se vám, že byste mohli dosáhnout nějaké vzájemné dohody? Máte potíže s vysvětlováním svého stanoviska a získáváním důležitých informací? Jste nervózní, když říkáte špatnou věc a děláte věci nepředstavitelně horší? Než začneme vším ostatním, pojďme nejprve pochopit, co jsou likvidátoři pojistných událostí.

Jsou to v zásadě lidé, kterým voláte, a když vám právě došlo pod jménem společnosti k poškození majetku nebo vážnému zranění. Zkoumají, aby zjistili rozsah vašeho pojištění nebo odpovědnost společnosti.

V případě potřeby se může zapojit i policie. Pokud jste někdy měli v mnoha případech nějaké nebo nemocniční záznamy, budou muset legálně projít vašimi policejními záznamy. Vzhledem k tomu, že tvrdíte, že společnost odpovídá za uvedenou škodu, musí toto vše projít, aby potvrdila vaše nároky. Ale mohou být ošidní. Existuje mnoho možností, jak by podvod mohl být rámcováním pro společnost, aby získala peníze na pojištění zdarma; to je další důvod, proč jsou velmi důkladní a důležití.

Našli jste k tomu správný článek, budeme tyto problémy řešit. Mají být vaší záchrannou sítí, když se něco pokazí, a mají ji dostat z rukou. Pojďme tedy na věc, ano?

Jak pojistní pojistníci nacházejí závadu?

Při vyšetřování nenacházejí věci, které by vás podpořily. Místo toho hledají něco, co by společnosti pomohlo. Situaci jen vybírají, takže můžete říci, že vaše záchranná síť je také vaším protivníkem. Přezkoumávají incident prostřednictvím četných důkladných rozhovorů zahrnujících mnoho stran, prohlíží si fotografie scény a získávají informace od ostatních stran.

Poté ve spolupráci s pojišťovnou určí, kdo je za nehodu zodpovědný. Kdo bude viníkem, tedy nebude policie, svědci ani osoba, se kterou jste se do nehody zapojili. V tomto případě budou mít seřizovači moc nad touto záležitostí.

Co říci úpravcům pojistných událostí?

Zde je několik jednoduchých kroků, které je třeba dodržovat při konverzaci s jedním z vašich úpravců nároků. Když s nimi mluvíte, je důležité zůstat v klidu a formální. Pamatujte, že máte pravdu. Vše, co potřebujete, je dokázat to, pracovat s nimi hladce, abyste získali jejich důvěru a souhlas. Zde jsou způsoby, jak diskutovat o podnikání s jedním z nich:

#1. Seznamte se s nastavovačem nároků

Než se pustíte do podnikání, je moudré vědět, kdo jsou, prostřednictvím osobních údajů. Ne každý je tím, za koho se vydává. Začněte tím, že získáte jejich jméno, firemní telefonní číslo, jaké pojistníky kryjí, a také své firemní telefonní číslo.

#2. Omezte svou zranitelnost

Buďte otevření, ale zároveň si nechávejte nepotřebné osobní údaje pro sebe. Při jednání s obchodníky není nikdy dobré být příliš otevřený. Pokud se vám tento krok zdá trochu vágní, dovolte mi, abych vám to vysvětlil. Jediné informace, které od vás budou potřebovat, jsou ty, které se týkají incidentu potřebného pro pojištění.

Neříkejte jim svůj denní režim nebo činnosti, pracovní rozvrh, vedlejší práci nebo výdělky. Pokud jde o zranění, můžete jim o svých zraněních říci, ale můžete vynechat detaily a je vhodné to udělat. Možná si zatím plně neuvědomujete úplné poškození svých zranění.

#3. Neberte nástrahu

Budou vás pokoušet včasnou nabídkou, neberte to. S největší pravděpodobností než tato nabídka bude mnohem nižší, než jakou byste měli dostávat. Jedná se pouze o návnadu peněz.

Zde je třeba si uvědomit: nejprve znát úplný rozsah situace a poté posoudit poplatky potřebné k pokrytí těchto výdajů.

#4. Vague nehoda

Neměli byste podávat podrobnou zprávu o nehodě. Poskytněte pouze potřebné informace, například kdy a kde, totožnost řidičů, cestujících a dalších zúčastněných svědků. Nejste povinni poskytnout žádné další podrobnosti.

#5. Vaše chyba

Nikdy nepřiznej, že je to tvoje chyba. Nikdy nepoužívejte omluvný jazyk; měli byste se pojistit, nic neplatit. Seřizovač se pokusí najít mezery, kde společnost nebude muset nést odpovědnost. I když to může být vaše chyba, nepřiznávejte to otevřeně a neobviňujte se. I sebemenší náznak pochybností ve vašem hlase jim může pomoci. Nemohli byste jim dát tuto páku?

#6. Zaznamenané výpisy

Nesouhlaste se zaznamenanými prohlášeními. V těchto situacích se nikdy nevyžaduje, abyste učinili zaznamenané prohlášení, a máte právo odmítnout. Je vhodné to odmítnout. Tento záznam může být použit proti vám, stejně jako jiné záznamy, které byly pořízeny po nehodě. Proto je důležité být nejasný a nepodávat o incidentu příliš podrobností.

Závěr

Upravovatelé pojistných událostí nejsou vaši přátelé; jsou tvým šílencem. Pokud s nimi budete dobře mluvit a bude se s nimi dobře zacházet, možná budou po vašem boku. Pouze oni však mají pravomoc určit, kdo je na vině. Pokud se o nich chcete dozvědět více, zde jsou způsoby, jak vyjednávat s pojistným úpravcem. Děkuji za přečtení!