Čí pojišťovně zavolat po nehodě? 3 nejlepší důvody!

Hlavou vám projde spousta věcí, včetně toho, čí pojišťovně zavolat po nehodě. I když je obtížné vyrovnat se s tím, co se stalo, porozumět tomu, co dělat dál, se může lišit mezi úspěchem a neúspěchem. Je přirozené se ptát, zda byste měli okamžitě zavolat poskytovateli pojištění, pokud vám někdo narazí do auta.

Chcete-li začít, obraťte se na svého poskytovatele pojištění automobilů, jakmile znovu zkontrolujete, zda jsou všichni v pořádku a hovoříte s úřady.

Existuje několik důvodů, proč zavolat pojišťovně po nehodě, i když jste nebyli vinni. Tento krok vám pomůže spojit váš budoucí nárok s výskytem, ​​který udáváte. Vaše žádost projde touto metodou mnohem rychleji, protože budete moci situaci podrobně popsat a okamžitě s ní začít.

Nevýhody volání pojišťovny druhého řidiče

Kontaktovat pojišťovnu druhého řidiče je často špatný nápad. Důvodem je, že jejich pojišťovna se více zajímá o udržení nízkého pojistného než o pokrytí celých nákladů na nehodu, která byla jejich chybou. Níže jsou uvedeny některé nevýhody rozhovoru s pojišťovnou protistrany:

#1. Využití svých chyb ve svůj prospěch

Pojišťovna protistrany může využít cokoli, co řeknete, aby zpochybnila vaši verzi událostí a využít ji ve svůj prospěch, aby zaplatila nižší až žádné nároky.

#2. Podplácení

Jednorázová platba od pojišťovny může být dobrým způsobem, jak vyřešit spor, aniž byste museli procházet potížemi s dokazováním své viny. Nekomunikujte s pojišťovnou druhé strany, pokud to není nezbytně nutné.

Pokud druhý motorista nebude nebo nemůže zavolat svému poskytovateli pojištění, měli byste udělat totéž a vysvětlit problém svému pojistiteli. Pokud jste zraněni při nehodě způsobené řidičem zajištěným stranou nebo nepojištěným řidičem, vaše náklady, které můžete utratit u soudu, by mělo uhradit vaše plné pojištění auta.

Důvody, proč byste měli nejprve zavolat svého poskytovatele pojištění

Čí pojišťovně zavolat po nehodě? Po nehodě se věci často stanou neorganizovanými. Možná nemáte tušení, kdo může za chybu. Pokud jste však účastníkem nehody, nikdy byste neměli přijímat vinu za to, co se stalo. Váš poskytovatel pojištění by měl vědět co nejrychleji, bez ohledu na to, kdo je v případě nehody neodpovědný.

#1. Nejistota, co řekne druhá pojišťovna

Pokud se obrátíte na svou pojišťovnu a podáte reklamaci, budou vám opravy vozidla proplaceny. Bezohlední jednotlivci, kteří způsobí nehodu, musí podat žádost u své vlastní pojišťovny na pokrytí nákladů na opravu vašeho automobilu. Všechna auta mají ze zákona povinné základní pojištění odpovědnosti, které se o to stará.

Pojistitel druhého řidiče je ze zákona povinen vás kontaktovat, ale neexistuje způsob, jak zjistit, zda ano nebo ne. To znamená, že byste mohli mít mnohem větší potíže, než jste byli před nehodou. V této situaci je nejlepší kontaktovat pojišťovnu. Chcete -li se dozvědět více o pojištění, přečtěte si článek o tom, co znamená nevyřízené z pojistné události.

#2. Vaše pojišťovna může být schopna poskytnout další pomoc

Je pravděpodobnější, že svou víru vložíte do svého poskytovatele pojištění než do nového. Po srážce si promluvte se svým poskytovatelem pojištění, zda se vám podaří opravit auto dříve, než se očekávalo. Dokud máte havarijní pojištění a uplatníte nárok, pojišťovna zaplatí opravy mínus vaše spoluúčast, bez ohledu na to, kdo je vinen.

Společnost uhradí vaše náklady na pronájem auta, pokud vaše komplexní nebo kolizní pojistka zahrnuje krytí nákladů na pronájem. Odečitatelná náhrada by měla být možná, pokud se zjistí, že jste nehodu nezavinili vy a vaše pojišťovna má podrobnosti o pojištění druhého řidiče.

Silniční pomoc a další volitelná krytí, jako jsou tato, se mohou hodit, pokud jste při nehodě. Za příplatek můžete přidat silniční asistenci, která zahrnuje služby jako odtah do nedaleké opravny. Mějte prosím na paměti, že tyto dodatečné krytí vám nebudou k dispozici, pokud dojde ke ztrátě.

#3. Stejně si musíte nárokovat

I když byl na vině druhý motorista, možná budete muset kontaktovat svou pojišťovnu a podat pojistnou událost, pokud druhý řidič neměl pojištění. I když je to legální v každém státě, někteří řidiči se přesto vzdají pojištění. V důsledku toho se u lidí, kteří neopatrně řídí, dramaticky zvyšuje pravděpodobnost zavinění při nehodě.

Ostatní řidiči mohou být kryti státními minimy pouze tehdy, když zavinili nehodu. Vaše náklady na opravy nebo lékařské výdaje mohou způsobit, že překročíte maximum tohoto krytí. I když vám pojištění druhé strany zaplatí náklady na opravu a zdravotní péči, za rozdíl budete odpovídat vy.

Zbývající náklady na opravu ve výši 2 000 $ padnou na vaše ramena, pokud váš automobil potřebuje 7 000 $ na opravu, ale pojistka druhého řidiče kryje pouze 5 000 $ z těchto celkových nákladů.

Závěr

Nyní víte, čí pojišťovně zavolat po nehodě, a která je vaše vlastní, protože pokud zavoláte pojišťovně druhé strany, existují určité nevýhody. Vždy mějte na paměti všechny tipy obsažené v tomto článku, které by vám mohly pomoci. Na druhou stranu se možná budete chtít dozvědět, jaký je závazek pro pojištění IT.