Jak zjistit, zda je topné jádro ucpané? 9 snadných kroků!

Jak zjistit, zda je jádro ohřívače ucpané? Existují zásadní znaky, které zjistíte, jako ne slabý zadní vítr, studený vzduch a ne teplý vzduch vycházející z odrazů, viditelný únik chladicí kapaliny v kabině.

Ve chvíli, kdy se vaše auto zhroutí, protože dodává teplý vzduch v chladnějších dnech, už se znepokojujte, protože by to mohlo znamenat poruchu nebo přetížení topného jádra. Přiděluje teplo vzduchu v kabině pomocí crackerového motoru.

Trubky topného jádra pak po zapnutí ohřevu přijímají horkou chladicí kapalinu. Krakovací motor pohybuje vzduchem v jádrech automobilu. Zahřeje vás a odmrazí a odmlží čelní sklo. Je toho mnohem víc, co se můžete naučit, takže je nejlepší se v tomto článku ponořit dále!

Kroky, jak zjistit, zda je topné jádro ucpané

Přestaňte přemýšlet, jak zjistit, zda je jádro ohřívače ucpané. Níže jsou uvedeny kroky, které by mohly zjistit, zda je jádro ohřívače ucpané.

Krok č. 1. Kontrola polohy chladicí kapaliny v chladiči

Zkontrolujte, zda je v pořádku chladicí kapalina v chladiči, včetně přepadové nádrže. Toto proveďte před nastartováním vozidla. Jádro ohřívače nedostává dostatek tekutiny kvůli nízkému množství chladicí kapaliny chladiče. Naplňte tedy přepadovou nádrž a chladič spolu s vodou a nemrznoucí směsí.

Krok č. 2. Určení nemrznoucí vůně

Zjistěte, zda to cítíte a vidíte dusno ve spodní části strany spolujezdce. Dostaňte mlhu směrem k vnitřkům čelního skla, když je zapnutý režim odmrazování, protože to znamená pouze výměnu topného jádra. Navíc to udržuje ztrátu nemrznoucí směsi před výměnou.

Krok č. 3. Obsluha stroje

Provozujte stroj na jeho teplotu a nechte jej běžet v režimu Gear nebo Park vedle zapnuté parkovací boscage. Poté uvolněte takzvanou západku kapoty.

Krok č. 4. Detekce ručičky teploty na palubní desce

Zjistěte ručičku teploty na palubní desce a ujistěte se, že se pohybuje od 190 stupňů do přibližně 220 stupňů. Pořád nějak záleží na modelu. Ujistěte se, že běží v oblasti nebo je na měřidle viditelný střed teplotních značek. Ale pak je plochý, pokud máte problém s termostatem nebo s polohou chladicí kapaliny.

Krok č. 5. Otevření kapoty

Otevřete kapotu, abyste detekovali a dostali se do kontaktu s horní ponožkou chladiče a ucítili teplo. Jděte za hadicí v bloku stroje a dotkněte se jí vedle termostatu.

Krok #6. Detekce spodních hadic ve firewallu

Zjistěte spodní hadice ve firewallu na straně spolujezdce nebo na pravé straně vozidla, protože to v některých autech není nikdy snadné, protože je musíte zvednout. Možná budete muset procházet níže a sledovat a testovat, jak se jich dotýkáte. Hadice se nachází vedle topného jádra radiátoru, zatímco druhá je výstupem v topném jádru. Poté však určete přetížené jádro ohřívače, pokud je ponožka v šachtě teplá nebo horká, zatímco výstupní ponožka je studená.

Krok č. 7. Určení dalšího postupu

Určete, co chcete dělat. Ale pak už možná máte problém izolován tím, že vysvětlujete postup před zvukovým technikem. Hadice, které nejsou plynule přístupné, by znamenaly, že neuvolníte jádro topení sami. Uvolněte ucpané jádro topení i za vás. Ale pak to zkuste spláchnout pomocí divadelní ponožky. Vypněte jej, pokud si myslíte, že jádro ohřívače je při propíchnutí citlivé. Dejte tomu trochu času, až to vychladíte.

Krok č. 8. Umístění vypouštěcí nádoby pod vozidlo

Umístěte vypouštěcí nádobu níže a připojení ponožek. Odstraňte svorky ponožek ve dvou pomocí šroubováku. Nějak to závisí na typu použité svorky. Pamatujte na ponožku, kterou chcete použít pro reinstalaci. Nechte hadice a topné jádro úplně vypustit.

Krok č. 9. Vezmeme divadelní ponožku a nasadíme ji skrz arkýř

Vezměte divadelní ponožku tak, jak ji také prostrčíte trubicí. Dávejte si pozor na to, jak zapínáte tlak vody v punčoše. Jiné hadice fungují až do 100 liber na každý palec předního nádvoří při tlaku vody, který závisí na tlaku vody. Potom plynule roztrhne soutok v ohřívacím jádru. Přidejte trochu více tlaku, který rozfouká bahno v jádru ohřívače. Nenoste módní oblečení, protože je chaotické. Můžete si také přečíst o poruše topného jádra.

Příznaky ucpání topného jádra

Níže jsou uvedeny příznaky, které vám mohou pomoci, jak zjistit, zda je jádro ohřívače ucpané.

  • Žádný zadní vítr nebo slabý zadní vítr
  • Studený, ale ne teplý vzduch vychází z odrazů po zapnutí topení
  • Viditelný únik chladicí kapaliny v kabině

It’s A Wrap!

Nyní se dozvíte odpověď „jak zjistit, zda je jádro ohřívače ucpané?“ Postupujte podle uvedených kroků a pokuste se problém vyřešit. Tímto způsobem se o to nebudete starat a své auto budete znovu používat! Existují také příznaky, které mohou zjistit, zda je jádro ohřívače ucpané! Mějte na paměti příznaky, které vám pomohou zjistit, zda nedošlo k ucpání jádra ohřívače. Možná si budete chtít přečíst související články; víte, co je topné jádro v autě? a jak propláchnout jádro ohřívače.