Jak vyčistit karburátor na tlakové myčce? Zahrnuje následující pokyny: nejprve sejmout víčko zapalovací svíčky, otočit palivovým ventilem, vypustit benzín, nastříkat vnitřek nádoby karburátoru čističem na karburátor, sejmout trysku pomocí plochého šroubováku, nastříkat čistič karburátoru a použít drátěný kartáč. při odstraňování gumovitého benzínu nebo částic.
Ostříkání zbývajících součástí čističem, servis karburátoru v trysce naprázdno a opětovná montáž karburátoru přišroubováním trysky zpět ke stopce karburátoru, připojením těsnění k nádobě karburátoru a zajištěním žádný benzín obklopující karburátor není nezbytný.
Pochopte, že karburátor patří mezi základní součásti tlakové myčky. Čas od času vyžaduje určitou pozornost. Nikdy ji nenechávejte samotnou, jinak se ucpe. Tlaková myčka později přestane fungovat. Začněme číst tento článek!
Postup čištění karburátoru na tlakové myčce
Jak vyčistit karburátor na tlakové myčce? Při čištění karburátoru na tlakové myčce dodržujte tyto pokyny:
Krok č. 1. Sejmutí víčka na zapalovací svíčce
Odstraňte krytku zapalovacích svíček a vyhněte se tak nastartování motoru. Zapněte palivový ventil tlakové myčky.
Krok č. 2. Vypouštění benzínu
Další věc je vypustit tzv. benzín. Odstraňte šroub, který drží misku karburátoru, která pokračuje až ke dnu. Nechte misku zcela vytéct do nádoby. Zkontrolujte kvalitu paliva. Podívejte se, zda tam nejsou nečistoty, rez, starý benzín a úlomky koroze. Lak má tendenci se hromadit pod nádobou karburátoru, pokud motor běží. Můžete si také přečíst o tom, jak spustit plynovou tlakovou myčku a jak vypustit plyn z tlakových myček.
Krok č. 3. Nástřik vnitřku nádoby karburátoru
Nastříkejte vnitřek karburátoru čističem na karburátor. Otřete jej, dokud nebude čistý od lepivých zbytků. Otřete vlhkost uvnitř misky, dokud nevyschne.
Krok č. 4. Vyjmutí trysky pomocí plochého šroubováku
Primární tryska je tam, kde benzín vstupuje a pokračuje do spalovacích komor vycházejících z karburátoru. Odstraňte trysku pomocí plochého šroubováku, který zkoumá kanál. Připravte si plán při jeho sběru.
Krok č. 5. Stříkání čističe karburátoru do ucpaného kanálu trysky
Podívejte se, zda není ucpaný kanál trysky. Pokud ano, nastříkejte na něj čistič karburátoru. Použijte drátěný kartáč, který odstraňuje přilepený benzín nebo částice. Vyhněte se zvětšování průchodu v počátečních rozměrech. Plyn prochází čistým, krásným, lesklým, kulatým otvorem. Můžete si také přečíst o tom, jak vyčistit tlakovou myčku.
Krok #6. Nástřik zbytku komponent
Nastříkejte na zbytek součástí karburátoru. Použijte čistič k odstranění nečistot, které blokují trysku a uvolňují se. Při sbírání přestřiku použijte hadřík.
Krok č. 7. Servis nejvyšší části karburátoru
Nad karburátorem je místo, kde najdete volnoběžnou trysku. Okamžitě servisujte. Volnoběžná tryska se odděluje shora. Některé jsou vyrobeny z plastových materiálů pro zatlačení. Navíc těsní pomocí O-kroužků. Poté drátěný kartáč protáhněte na volnoběžnou trysku, dokud jej nenecháte čistý. Vyčistěte clonu.
Krok č. 8. Opětovná montáž karburátoru
Znovu namontujte karburátor a přišroubujte primární trysku k dříku karburátoru a řádně ji utáhněte.
Krok č. 9. Připojení těsnění k nádobě karburátoru
Ujistěte se, že se O-kroužek nebo ploché těsnění připojuje k nádobě karburátoru a tělesu. Utáhněte šrouby včetně podložky spojující karburátor. Nikdy jej příliš netahejte.
Krok #10. Zajištění, aby kolem karburátoru nebyl žádný benzín
Ujistěte se, že žádný benzín nezakryje nádobu karburátoru. Umístěte další pro zapalovací svíčku. Před nastartováním motoru znovu otočte jeho palivový ventil.
Výstražné signály k čištění karburátoru na tlakové myčce
Některé příznaky a indikace vám mohou napovědět, zda je karburátor ucpaný.
#1. Zvuk praskání nebo kýchání
Kýchání nebo praskání vycházejí z karburátoru. Znamená to říci, že směs paliva a paliva je nevyvážená. Ozývá se praskání, což znamená nedostatečné množství benzínu. Nehýbe se po celém karburátoru. V komoře pak působí další útrapy.
#2. Netěsnost
Ucpaný karburátor je spojen s palivem, které neprochází karburátorem. Pokud dojde k úniku z karburátoru tlakového ostřikovače, znamená to, že něco blokuje proudění benzínu. Palivo začne přetékat karburátorem. Uvolněte jej, pokud vidíte, že prosakuje.
#3. Pracovní problémy
Benzín a vzduch neprocházejí, pokud je karburátor ucpaný. To je důvod, proč se tlaková myčka nespustí. Problém je spojen s vadnou součástí. Znečištěný karburátor je způsoben tlakovou myčkou, která čelí problému se startováním. Pokud je karburátor ucpaný, motor neběží. Existuje nerovnováha v kombinaci benzínu a vzduchu. Motor tedy nepracuje podle očekávání. Ve skutečnosti ucpaný karburátor způsobuje poruchu ve stroji.
It’s A Wrap!
Nyní se naučíte, jak vyčistit karburátor na tlakové myčce. Postupujte podle kroků, abyste jej zcela vyčistili a vrátili se do provozního stavu. Při čištění této části si nezapomeňte připravit potřebné nástroje. Pokud již karburátor na tlakové myčce potřebuje vyčistit, mějte na paměti varovné signály!