Každý nyní hledá způsoby, jak pomoci, například tím, že vymýšlí, jak zahájit dárcovství. Možná patříte k lidem, kteří chtějí komunitě pomoci jakýmkoli způsobem, ať už prostřednictvím malých darů nebo velkých projektů, a proto jste zde.
Začněte zlehka a propracujte se k něčemu vážnějšímu, pokud tomu tak je. Může to být společné oblečení nebo jídlo. Udělejte krok a jděte do toho, bez ohledu na to, co si myslíte.
Můžete to udělat v několika snadných krocích a všechny jsou snadno proveditelné, takže si myslím, že pro vás nebude těžké se k tomu dostat. Přátelé, připravili jsme pro vás podrobného průvodce organizací charitativního dárcovství. Takže přejděte dolů a začněte dělat rozdíl!
Kroky k zahájení darovací jednotky
V této sekci jsme uvedli kroky, které můžete pro tento váš významný projekt podniknout. Nezapomeňte si přečíst konec, abyste se ujistili, že budete mít vše v pořádku. Zde jsou kroky, jak zahájit dárcovství:
Krok č. 1. Sestavte tým
Pokud se rozhodnete jej zorganizovat, budete potřebovat pomoc se získáním příspěvku. Nesnažte se se vším vyrovnat sami, protože to zvýší váš stres. Někteří vaši přátelé nebo spolupracovníci však mohou být ochotni pomoci. V obou případech rozšíření vašeho týmu rozšíří počet lidí, kteří si vaši fundraising budou prohlížet.
Zvažte najmutí někoho, kdo bude vybírat platby, spravovat příspěvky na sociálních sítích, udržovat seznam dárců a cokoli jiného, co vás napadne. Je bezpečné předpokládat, že tým může pomoci vytvořit projekt, který je ideální pro dané okolnosti a komunitu.
Krok č. 2. Udělejte si prosím seznam svých cílů a pracujte na jejich dosažení
Jako skupina se rozhodněte o cíli darování. Máte na mysli konkrétní finanční cíl? Budete mít přesný úkol, na kterém budete pracovat, pokud budou stanoveny cíle vašeho týmu. Dárci mohou být ochotnější přispět, pokud vědí, že se blížíte svému cíli, což je k tomu motivuje. Pokud jde o fundraising, je důležité být otevřený a upřímný ohledně svých cílů.
Krok č. 3. Snažte se najít regionálního obchodního partnera
Poté, co si vaše skupina stanoví cíle, je dalším krokem výběr charitativní organizace, se kterou budete spolupracovat. Prosím, neztrácejte čas shromažďováním produktů, které nebudou užitečné pro organizaci, které je darujete. Místo toho kontaktujte místní skupiny, abyste zjistili potřeby komunity. Pokud můžete přispěvatelům poradit s věcmi, které mají darovat, pomůže to zaměřit celkové úsilí.
Můžete také prozkoumat vytvoření společného podniku s malými místními podniky. Je možné, aby vám pomohli při propagaci vaší věci? Musí být schopni dosáhnout finanční dohody. Bude fundraisingová akce fungovat? Řečeno jinak, je to podobné jako utváření a vytváření týmu. Pokud budete spolupracovat s partnerem, budete moci oslovit více lidí.
Krok #4. Zveřejněte svou fundraisingovou akci
Účinnost příspěvkové kampaně k dosažení jejích cílů velmi závisí na informovanosti veřejnosti. Uvědomte si to co nejvíce lidí pomocí různých technik k šíření informací. Využijte různé zdroje sociálních médií. Například Facebook a Instagram jsou zásadní, hlavně pokud si vytvoříte profil a zaplatíte jim za jeho propagaci. Toto jsou dvě z nejpopulárnějších platforem sociálních médií. Nezapomínejte však, že mimo sociální sítě existují i další možnosti marketingu. Můžete například chtít vědět, co je to darovací jednotka.
Krok č. 5. Vytvářejte plakáty a letáky
V závislosti na velikosti vaší darovací jednotky můžete dokonce kontaktovat místní noviny nebo rozhlasovou stanici. Snažte se pomoci co největšímu počtu jednotlivců ve vašem okolí. Je dobré vědět, jak vyrobit darovací leták.
Krok #6. Vyjádřete poděkování dárcům
Prosím, nečekejte, až začne fundraisingová kampaň vyjadřovat vděčnost vašim dárcům; poděkujte jim, jakmile začnou darovat. Společnosti a jednotlivci, kteří darují, si vás zapamatují, pokud zdvořile odpovíte. Pokud chcete v podobných projektech pokračovat, budete s nimi muset vycházet. Možná budete znovu potřebovat jejich pomoc. Moji přátelé, může být dobrý nápad pochopit, jak napsat perfektní dopis s žádostí o dar.
Krok #7. Systém řazení
Příjmy z vaší darovací jednotky musí být nyní klasifikovány podle typu darovací jednotky. Neodkládejte žádosti o dary na poslední chvíli; jen to zvýší váš stres. Raději začněte hned s předtříděním darů.
Pokud například pořádáte darování oblečení, seřaďte dary do kategorií, jako je dětské oblečení, ložní prádlo, oblečení pro dospělé a podobně. V důsledku toho je také nezbytné udržovat dobrou komunikaci s vámi vybranou charitativní organizací. Zeptejte se prosím na nejlepší strategii třídění a přepravy pro ně. Díky čistým sáčkům nebo krabicím bude doručení plynulejší. Je samozřejmé, že je lepší začít s balením a tříděním položek k doručení dříve. Možná budete chtít vědět, kde koupit dárkové krabice.
Je to obal!
Poté, co víte, jak zahájit dárcovství, je čas začít s tím, co si představujete. Nezapomeňte během postupu pořídit spoustu obrázků a videí, abyste je brzy mohli sdílet na různých platformách sociálních médií. Sdílení svých zkušeností a úspěchů s ostatními, zejména v posledních letech, je může inspirovat k tomu, aby udělali totéž. Úspěch svého projektu můžete také sdílet s místní rozhlasovou stanicí, se kterou jste spolupracovali.