2008 Chevy Equinox Přehřátí při nečinnosti a topení nefunguje? 4 úžasné důvody!

Zajímá vás, že se Chevy Equinox 2008 přehřívá při nečinnosti a topení nefunguje? Přestaňte se divit, protože jste přišli na správné místo. Když je Chevy Equinox nečinný, může se z různých důvodů přehřát; Jako nejtypičtější příčiny se jeví vadné vodní čerpadlo, rozbitý termostat, elektrické ventilátory a nedostatečný přívod chladicí kapaliny.

Pokud Chevy Equinox fungoval a běžel dobře, ale nějak se zaseknete a při volnoběhu se začne přehřívat.

Podívejte se na termostat a vodní čerpadlo Chevy Equinox, které se mohou stát hlavní příčinou přehřátí vašeho Chevy. Toto je jen přehled, moji drazí přátelé. Je mnoho dalších věcí, které byste měli vědět. Pokračujte ve čtení a objevte více.

Proč 2008 Chevy Equinox Overheating when Idle & Ohřívač nefunguje?

Některé důvody způsobují přehřátí Chevy Equinox 2008 a všechny tyto důvody podrobně probereme, takže rychle zjistíte, že se Chevy Equinox 2008 přehřívá při nečinnosti a topení nefunguje.

#1. Elektrický ventilátor je vadný

Ventilátor bude další dostupnou položkou ke kontrole, pokud se zdá, že přívod chladicí kapaliny se dá očekávat. Kdykoli se chladič příliš zahřeje, většina automobilů používá elektrické ventilátory, které mohou věci ochladit. Kdykoli je auto nečinné, jsou tyto ventilátory prospěšné. Takové ventilátory jsou náchylné k poruchám. Otevřete kapotu a zkontrolujte, zda ventilátor běží, když je motor zahřátý a běží na volnoběh (ale ještě nedošlo k přehřátí). Pokud se to nijak neotáčí, máte vadný ventilátor. Zkontrolujte, zda pojistka a spínač ventilátoru přijímají elektřinu. Ať už jsou, jeho ventilátor musí být vyměněn.

#2. Vadný termostat

Termostat je další na kontrolním seznamu. Termostat v Equinox reguluje, kdykoli chladicí kapalina vstupuje a vystupuje z motoru. Bude to buď vodní čerpadlo, nebo zablokování. Je obtížné zjistit, kdy byl termostat rozbitý, aniž byste jej změnili. Je po několika minutách jízdy v autě horko? To by mohlo stačit k tomu, že termostat nyní není zcela otevřen. Kdykoli je motor plný chladicí kapaliny, trvá velmi dlouho, než se přehřeje. Budete ho muset opravit, což by byla technická výzva 4/10. Pravděpodobně budete potřebovat pouze klíč, adaptér a 12mm zásuvku. Může být také dobrý nápad přečíst si o příznacích špatného termostatu.

#3. Vodní čerpadlo funguje nesprávně

Systém pomocného pohonu motoru Equinox roztáčí vodní čerpadlo v automobilu. Otáčky vodního čerpadla se zvyšují s rostoucími otáčkami motoru. Vodní čerpadlo se pomalu otáčí vždy, když auto běží na volnoběh. Vadné vodní čerpadlo je neúčinné. Vodní čerpadlo nemůže přenášet chladicí kapalinu přes chladič a vracet se do motoru, když se automobil přehřívá a běží naprázdno. Zaparkujte svůj vůz na neutrálu a natočte motor na přibližně 1000 ot./min pod červenou čáru na několik sekund, abyste to ověřili. Jakmile se vodní čerpadlo roztočí, teplota klesne.

#4. Zásoba chladicí kapaliny je nízká

I když se to může zdát neintuitivní, když je v Equinoxu málo chladicí kapaliny, může fungovat dobře s větrem bijícím chladič. Jednoduše není dostatek chladicí kapaliny k účinnému chlazení motoru, kdykoli běží naprázdno. Doplňte chladič i nádrž chladicí kapaliny. Toto by nikdy nemělo být prováděno vždy, když je motor horký. Zamrzající chladicí kapalina motoru může „otřesit“ blokem a způsobit prasklinu nebo případně ztrátu zamrzající svíčky.

Radiátor na Equinoxu má dvě hadice, které přicházejí a pak odcházejí. Ohřátá chladicí kapalina se nejprve z motoru vrací zpět do chladiče, aby se zchladila. Druhý nahradí chladicí kapalinu vodním čerpadlem, aby motor zůstal chladný. Časem mohou tyto hadice prasknout. Zkontrolujte je, zda neunikají. I když jsou povrchy vysušené, měly by mít práškový vzhled všude tam, kde prosakuje chladicí kapalina (usazeniny minerálů). Podívejte se pozorněji na radiátor.

To, zda uživatelé viděli radiátor, bude hrát významnou roli při určování, zda došlo k úniku či nikoli. Došlo k úniku, pokud má jedno z žeber velkou rýhu nebo po něm stéká pruh, který se objevuje, když z něj spadla chladicí kapalina. Takto můžete lokalizovat únik chladicí kapaliny. Zdá se, že mezi vodní pumpou a blokem motoru jsou těsnění.

Pokud některé z těchto těsnění selže, dojde k úniku. Pokud všechny součásti (systém zapalování, volant, hadovitý pás) brání výhledu, je obvykle obtížné si toho všimnout. Kdykoli je pod středem motorového prostoru louže a nejsou viditelné žádné jiné netěsnosti, často to je příčina netěsnosti. Toto není řešení, jak ji znovu naplnit. Nakonec by muselo dojít k úniku chladicí kapaliny. Po zastavení zkontrolujte pod vozem, zda nedochází k úniku chladicí kapaliny. Pokud nějaké, začněte hledat přímo nad loužemi.

Je to obal!

Jsme potěšeni, že jste se dozvěděli, že Chevy Equinox 2008 se přehřívá při nečinnosti a topení nefunguje. Jak je uvedeno výše, jsou nejčastějšími reakcemi na takový problém, takže pokud najdete některý z důvodů, měli byste vzít své auto do nejlepší dílny nebo zavolat odborníka. Děkuji vám, přátelé, za přečtení tohoto článku. Kliknutím na tyto odkazy si můžete přečíst související články; vědět, jak spustit ohřívač teplé vody v RV a kolik vyměnit jádro ohřívače.