Jak vyrobit závěsy v Maya? 6 snadných kroků!

Chcete se naučit vyrábět záclony v Maya?

Maya je počítačová grafická aplikace, kterou můžete použít k vytváření a navrhování materiálů, jako jsou záclony a mnoho dalšího.

Vytváření záclon pro vás bude snazší, protože nevyžaduje manuální práci.

S Mayou můžete vytvářet, navrhovat a upravovat své opony v libovolném rozsahu.

Chcete prozkoumat Maya a vytvořit si návrhy záclon ?

Posunout dolů!

& nbsp;

Kroky k výrobě záclon v Maya

Už jste někdy přemýšleli o jiných způsobech, jak získat záclonu kromě nákupu v obchodech, online nebo ruční výroby své vlastní?

Dovolte mi, abych vám představil Maya .

Maya je počítačový software , který vám pomůže generovat vaše návrhy záclon s materiály, které nemají žádný jiný než váš notebook / počítač a myš.

Jedná se o animační program, díky kterému vaše představivost ožije prostřednictvím trojrozměrných a plně pohyblivých efektů.

Takže pokud chcete vytvářet videa nebo skutečně vypadající objekty, možná budete chtít vyzkoušet tento fantastický program.

Na YouTube můžete sledovat, jak si můžete vyrobit závěsy nebo jak používáte Mayu.

Pokud se ale naučíte čtením, pak je tento článek pro vás.

Jak tedy v Mayě vyrobit závěsy?

Přeskočme však rovnou na kroky výroby závěsů v Mayě.

& nbsp;

Krok # 1. Vytvořte poly rovinu

Chcete-li vytvořit rovinu poly, nastavte její dělení na 30 pro šířku a 10 pro výšku. Poté otočte letadlo o 90 stupňů v X.

Po výběru roviny a aktivaci nabídky modelování klikněte na „Deformovat & nelineární & gt; Sine.“

Až to dokončíte, přejděte na sineHandle umístěnou v outlineru a poté klikněte na vstupní uzel sine1 nalezený v poli kanálu.

Měli byste být schopni zadat hodnoty následujícím způsobem:

Obálka: 1

Amplituda: 0,1

Vlnová délka: 0,2

& nbsp;

Krok # 2. Aktualizujte hodnoty otočení XYZ

Přejít na sineHandle a zadejte hodnoty 0, 90, 90 pro otočení X, otočení Y a otočení Z.

Klikněte na sinusový deformátor a spojte jej s rovinou, abyste se mohli pohybovat s deformátorem.

Chcete-li to provést, vytáhněte letadlo v obrysu k deformátoru.

& nbsp;

Krok # 3. Vyberte nabídku FX menu

Při úpravách vizuálu přejděte do FX a poté klikněte na tlačítko „nCloth“ následované „Create nCloth“ nalezené v rovině panelu.

K tomu byste měli vytvořit novou rovinu.

Jakmile máte letadlo, nastavte jeho rozdělení na 1 pro výšku i šířku.

Přepněte na drátový model, abyste získali dokonalý výhled na letadlo.

Poté posuňte na „pohled shora“, změňte velikost nové roviny na velikost záclony a opětovným posunutím do bočního pohledu posuňte novou rovinu na horní část záclony.

& nbsp;

Krok č. 4. Duplikujte novou rovinu

Nyní, když máte své nové letadlo, musíte nyní pouze duplikovat.

Jakmile to uděláte, otočte rovinu o 90 stupňů podél osy x.

Poté vyberte střední vrcholy původní roviny a jednu z vytvořených nových rovin.

Poté otevřete nabídku FX a klikněte na tlačítka „nConstraint“ a „Slide on Surface“.

Klikněte na uzel „dynamicConstraint“, který lze vidět v obrysu, a rozbalte uzel „dynamicConstraintShape“ nalezený v poli kanálu.

Upravte hodnoty formátované roviny na 40 pro sílu a tečnou sílu a vypněte místní srážku.

& nbsp;

Krok č. 5. Opakujte kroky nConstraint

Postupujte podle kroků vytvořených při vytváření druhé roviny a otočení o 90 stupňů.

Uzel dynamicConstraint2, který je vytvořen, by měl mít také stejné hodnoty.

Vyberte ze závěsu levý horní bod a stiskněte tlačítko ‚nConstraint‘ & gt; „Transformujte omezení“, abyste zabránili oponu odletět od zábradlí.

Při povolení závěsu klouzání klikněte na několik bodů z pravé strany závěsu a použijte další omezení transformace.

& nbsp;

Krok č. 6. Vyzkoušejte animaci

Nyní, když jste konečně vytvořili svou oponu, zbývá už jen otestovat ji!

V osnově vyberte tlačítko ‚dynamicConstraint4 ‚. Dbejte na to, aby byl posuvník času nastaven na snímek 1, abyste jej mohli přesunout na snímek 50 poté.

Přesuňte omezení podél osy x pomocí popisovače nalezeného ve výřezu v uzlu dynamicConstraint4.

Opět v poli kanálu klikněte pravým tlačítkem na kanál Translate X a vyberte možnost „Klíč vybrán“.

S tím přetočte posuvník času na „Frame 1“ a stiskněte play!

Záclona se nyní otevře.

Doufám, že si nyní můžete vyrobit závěsy v Mayi.

To je však vše.

& nbsp;

Je to zábal!

Nyní už víte, jak v Mayě vyrobit závěsy.

Není to tak těžké, jak se zdá. Je to jako stavební kameny.

Jediný rozdíl je v tom, že si jeden vytvoříte na počítači.

Stačí se seznámit s použitými ovládacími prvky a pojmy a jste připraveni to vyzkoušet!

Zkoumání nových věcí může být obtížné, ale jakmile se dostanete na kloub, bude to snadné a zábavné.

Doufám, že se vám procházení Mayou líbilo.

Své věci můžete začít vyrábět hned teď!