Proč moje auto topení funguje pouze na vysoké? 5 překvapivých důvodů!

Proč moje auto topení funguje pouze na vysoké? Tento problém je způsoben nízkým množstvím chladicí kapaliny, nefunkčním středem, strojem, který má vzduch nebo že topení nefunguje.

Primárním problémem může být samotná chladicí kapalina, která zastavuje topné centrum, když šíří horký vzduch zpět do kabiny se škodlivinami nebo částicemi rzi v chladicí kapalině. Také to naznačuje, že odpor motoru ventilátoru je vadný; funguje pouze na vysoké.

Rezistor motoru ventilátoru selže v důsledku cizího předmětu nebo mechanického problému v lopatkách ventilátoru motoru ventilátoru. Tím se tomu zabrání, protože se volně otáčí a zvyšuje proud v rezistoru, což způsobuje přehřátí a poruchu. Pojďme o tom diskutovat více níže. Čti dál!

Důvody, proč topení do auta funguje pouze na vysoké hodnoty

Zde jsou důvody, proč topení auta funguje pouze na vysoké:

#1. Nízká chladicí kapalina

Chladicí kapalina nejlépe reguluje teplotu motoru, zatímco horký vzduch proudí do kabiny. Motor při práci akumuluje teplo a shromažďuje ho jako teplo; transportuje jej zpět do chladiče vozidla. Topení auta funguje za jízdy pouze s nízkou chladicí kapalinou a zapnutým topením. V tomto smyslu je plně funkční chladicí kapalina odpovědí na mnoho součástí vozidla.

Žádné teplo při volnoběhu je známkou toho, že je něco v nepořádku, že musíte zkontrolovat hladinu chladicí kapaliny. Potom však neotevírejte přetlakový nebo horký chladicí systém, jinak by mohlo dojít ke zranění. Ohledně kontroly hladiny chladicí kapaliny si přečtěte příručku pro majitele. Odborně zkontrolujte chladicí systém. Existují ještě další důvody, proč je chladicí kapalina nízká, jako jsou nepravidelné úniky a údržba chladicího systému. Bez ohledu na to, jaká může být příčina, vyhledejte pomoc profesionálního technika při kontrole problému.]

#2. Ucpané jádro ohřívače

Zablokované jádro topení je také nejběžnějším problémem topení auta a příčinou toho, že zařízení pracuje příliš vysoko. Karoserie využívá horkou chladicí kapalinu motoru v chladicím systému vozidla a zahřívá kabinu vozidla. Problémy s topením auta se náhle začnou objevovat, když začne ucpávání. Čerpadlo tlačí horkou chladicí kapalinu v hadici topení a zpět do jádra topení.

Motor dmychadla vytváří vzduch v žebru jádra ohřívače, což umožňuje proudění teplého vzduchu přes AC potrubí. Ventil se také otevírá v některých vozidlech a umožňuje horké chladicí kapalině pokračovat do jádra topení. Chladicí kapalina dodává 200 stupňů a poskytuje horký vzduch požadovaný pro interiér vozidla. Jádro ohřívače se ucpalo kvůli nahromaděným úlomkům a brzy začalo selhávat kvůli špatné údržbě chladicího systému. Nechte tedy jádro ohřívače zkontrolovat odborníkem, protože tato oblast je náročná na přístup a její řešení je složité. Možná vás také bude zajímat informace o příznacích ucpaného jádra ohřívače.

#3. Vzduchotěsný chladicí systém

Vzduchové kapsy také způsobují, že ohřívač pracuje pouze ve výškách, které se nacházejí v chladicím systému. Dále zabraňují cirkulaci chladicí kapaliny, když k nim dochází v důsledku vadného uzávěru chladiče nebo nedostatku chladicí kapaliny. Nízké hladiny chladicí kapaliny však vedou k přehřívání, špatnému výkonu motoru a nekonzistenci tepla a studeného vzduchu z ventilačních otvorů v kabině.

#4. Termostat zaseknutý otevřen

Termostat vozidla udržuje přesnou teplotu motoru a řídí průtok chladicí kapaliny z motoru. Koroze a nahromadění nečistot brání náhlému uzavření. Když součást zůstane otevřená, zaznamenáte nízkou teplotu ve stroji. Když se motor nezahřeje správně, je to spojeno se zaseknutým a dostupným termostatem. Ohřívač neskládá teplo podle potřeby. Topení auta přestane foukat horký vzduch nebo přestane fungovat.

#5. Auto není zahřáté

Proč moje auto topení funguje pouze na vysoké? Funguje pouze na vysokou teplotu a nevyfukuje správně teplo, protože auto není zahřáté. To však neuděláte, pokud je vozidlo zahřáté, protože vyfukuje teplo a ochlazuje se po 15 až 20 minutách, protože to je normální, když interní snímač dosáhne specifické nastavené hodnoty. Například jste to mohli nastavit na přibližně 80, když interiér auta jde 80, a najednou to fouká trochu chladnější vzduch nebo alespoň horký vzduch. Pokud je v interiéru 80 a otočíte ji na 85 voličů, měli byste cítit, že horký vzduch již vychází. Když dosáhne 85, chladnější vzduch vyfoukne a udržuje teplotu. Vnitřek je tak teplý, že si čidlo uvědomí, že již nemusí foukat horký vzduch s nastavenou teplotou, do které je vložen.

It’s A Wrap!

Nyní se dozvíte odpověď: „Proč moje topení v autě funguje pouze na vysoké?“ Protože auto není zahřáté, termostat je zaseknutý otevřený, chladicí systém je zablokovaný vzduchem, topné jádro je ucpané a je málo chladicí kapaliny. Jakmile se objeví problémy, mohou signalizovat, že topení auta funguje pouze na vysoké napětí. Sdílejte tedy prosím tyto informace, abyste pomohli ostatním s jejich topením v autě a okamžitě vyřešili problém. Můžete si také přečíst o tom, jaké je nejlepší přenosné topení do auta a jak zahřívat topení do auta.