Jak opravit zadřený motor tlakové myčky? 5 snadných kroků!

Zajímá vás, jak opravit zadřený motor tlakové myčky? Postupujte krok za krokem odpojením příslušenství, vyrovnáním tlaku, sejmutím vík ventilů, otočením klikového hřídele a opětovnou montáží.

Pamatujte si, že vozidlo, které stojí nečinně, vyžaduje jeho uvedení do provozu.

Ale víc než to, motor se může zadřít kvůli nedostatku oleje nebo běhu na nízkou úroveň, podlehnutí přetrženému rozvodovému řemenu nebo přehřátí; věnovat pozornost těmto podmínkám zastaví a vyžaduje profesionální techniky k obnovení funkce. Pokud se ale motor zastaví kvůli zrezivělé stěně válce, je nutný restart motoru bez pomoci odborníka, protože se jedná pouze o přehled, takže si raději přečtěte tento článek dále!

První pochopení zadřeného motoru tlakové myčky

Zadřený motor je důsledkem zrezivělých stěn válců, které vznikají poté, co vozidlo stojí delší dobu bez chodu. Mazivo se nanáší a odtéká vlivem gravitace. Když auto vypnete, otevře se ventily na válcích, což umožní vlhkému vzduchu volně cirkulovat v nasávání vzduchu. Poté postupuje směrem k hlavě válce a způsobuje kondenzaci stěn válce, kroužků a povrchů pístů.

Vězte, že když to necháte dostatečně dlouho, kondenzát to zreziví a způsobí zadření motoru. Naučte se tedy, jak nejlépe vyřešit tento problém poté, co máte podezření na to ve vašem vozidle. Požadované nástroje zahrnují sadu nástrčných klíčů, šroubováky, sadu klíčů a jisticí tyč, zatímco mezi požadované materiály patří náhradní těsnění, penetrační olej, pero a maskovací páska a těsnicí hmota.

Kroky k opravě zadřeného motoru tlakové myčky

Níže jsou uvedeny kroky ke zvážení, jak opravit zadřený motor tlakové myčky.

Krok č. 1. Odpojení příslušenství

To, co pohání mnoho dílů mimo blok motoru, je klikový hřídel, takže odpojte díly řemenu a příslušenství pod kapotou. Vodní čerpadlo, čerpadlo posilovače řízení a alternátor jsou díly, které zvyšují odpor v klikovém hřídeli. Stejně tak jejich odpojení snižuje výkon při odlehčení pístů, což umožňuje otáčení klikového hřídele.

Krok č. 2. Vyrovnání tlaku

Při demontáži zapalovacích svíček a manipulaci s několika vodiči, protože jsou zcela odpojeny, použijte zásuvku. Když dáte věci zpět k sobě, připojte drát zpět k jeho původnímu válci. Odstraňte zátky, které uvolňují jakýkoli tlak uvnitř motoru, tlačte jej proti sobě a přitom pracujte na uvolnění pístů. Ale pokud jde o to, jak často potřebujete chladicí kapalinu motoru, záleží na uživatelské příručce, že musíte zkontrolovat způsob výměny chladicí kapaliny motoru.

Krok č. 3. Odstranění krytů ve ventilu

Použijte klíč, když chcete povolit zbytek zajišťovacích šroubů, které drží kryt ve ventilu v hlavě válců. Odstraňte těla, odkryjte paže v houpačce a nechte odstranit matici, přičemž vahadlo udrží. Poté sejměte ramena vahadla a tlačné tyče se vytáhnou z hlavy válců. Tento krok pomáhá snížit odpor k překonání ručního otáčení klikového hřídele.

Krok č. 4. Otočení klikového hřídele

Hledejte přední blok motoru v příčném motoru na jednu stranu. Následuje hledání kulatého a harmonického vyvažovače a kladky v přední části pohánějící řemen. Středem je hlava šroubu v každém případě, kdy je nutné připevnit objímku nasazenou na dlouhou rukojeť do jisticí tyče šroubu. Otáčejte šroubem ve směru hodinových ručiček, čímž uvolníte motor.

Po nanesení zbytku oleje do stěn válců a prohlubní zapalovacích svíček nechte motor tlakové myčky zatočit. Nechte olej volně působit v pístních kroužcích a proveďte to znovu, pokud to vyžaduje nějaké aplikace po několika dnech. Zařaďte rychlost poté, co je vůz v manuální převodovce a využijte tuto příležitost k roztočení motoru.

Krok č. 5. Opětovná montáž motoru

Po uvolnění motoru pracujte na opětovné montáži a při otevírání věcí pokračujte ve výměně nezakrytých těsnění nebo těsnění. Při startování motoru se ujistěte, že je baterie nabitá. Vyhněte se poškození rzi válce, pokud není možné otáčet motorem. Rozhodněte se, zda poté provedete generální opravu a zachráníte vozidlo. Možná vás také bude zajímat informace o odstraňování problémů s tlakovou myčkou.

Některé z příčin zadřeného motoru tlakové myčky

Níže jsou uvedeny příčiny zadření motoru tlakové myčky.

#1. Akumulace vody

Voda se nestlačuje stejně jako benzín, někdy způsobí zadření motoru tlakové myčky

#2. Hromadění rzi

Rez má tendenci se hromadit, když vozidlo zůstane delší dobu nepoužívané; zadřený motor tlakové myčky.

#3. Vadné díly

Vadné díly se vyskytují zřídka, ale vždy si toho uvědomte, protože to může být způsobeno nedostatečnou údržbou a olejem. Podívejte se pozorně na motor, pokud je uvnitř přebytečná voda.

It’s A Wrap!

Nyní se naučíte, jak opravit zadřený motor tlakové myčky a pochopíte, že se plně rozvine poté, co vozidlo zůstane delší dobu bez provozu a jakýchkoli dalších problémů. Postupujte podle kroků také při pokusu o opravu motoru. Mějte na paměti příčiny zadřeného motoru, abyste se příště vyhnuli problému! jak vyčistit dřevěný plot tlakovou myčkou a jak spustit řemeslnou tlakovou myčku.