Jak prodat pojištění ochrany hypotéky? 5 nejlepších tipů!

Je dobré, že jste se zastavili v tomto příspěvku, protože vás naučíme, jak prodávat pojištění hypotéky. Když si koupíte nový dům, rychle si uvědomíte, že vás to může stát obrovskou zodpovědností. Bylo by katastrofální, kdyby vaše rodina po vaší smrti už nemohla platit.

Dobrá věc je, že můžete získat pojištění hypoteční ochrany, abyste měli hypotéku krytou.

Tento příspěvek ukáže proces prodeje pojištění hypotéky. Předtím nám ale sdělte, co je pojištění ochrany hypotéky? Když se řekne pojištění hypotéky, jedná se o typ plánu životního pojištění, který je speciálně navržen tak, aby platil hypotéku pojištěného, ​​když zemře.

Podle studií patří hypotéka na bydlení mezi nejdůležitější povinnosti, které každá domácnost plní. Ve většině případů hypotéka vyžaduje krytí, protože jde o obrovský finanční závazek.

Tipy k prodeji pojištění ochrany hypotéky

Pojďme diskutovat o pravdě za prodejem pojištění hypoteční ochrany, počínaje různými faktory. Při prodeji nezapomeňte na tipy uvedené v každém faktoru. Zde jsou nejlepší tipy na prodej pojištění hypoteční ochrany:

#1. Víceúrovňový marketing

Prodejní trh je silně ovlivněn víceúrovňovým marketingem. Obvykle je těžké zvýšit provizi na maximální úroveň, protože produkci by omezilo více než 10 lidí.

S tím, co bylo řečeno, je nejlepší se těmto víceúrovňovým obchodníkům vyhnout. Je také důležité používat nejlepší svodový systém. To je ten, který používal exkluzivní a čerstvé e -maily.

Když řekneme nový potenciální zákazník, dostanete odpověď do několika dnů po obdržení potenciálních zákazníků. Když řekneme exkluzivní zájemce, vedoucí společnost nebude vaše potenciální zákazníky dále prodávat. Je to proto, že trh pojištění ochrany hypotéky je prý velmi konkurenční. Je proto velmi pravděpodobné, že váš potenciální zákazník také jednou obdrží e -maily od ostatních, jakmile zavřou svůj dům.

Pokud například nedávno zavřete svůj domov, můžete během jednoho týdne obdržet čtyři různé žádosti o ochranu hypotéky. Potenciální zákazník může poslat zpět všem mailerům, takže chcete být první na řadě.

#2. Exkluzivní hypoteční ochrana vede

Zajistěte, aby byl ochranný vodič exkluzivní. Důvodem je, že multi-marketingová agentura může potenciální zákazníky dále prodávat. Jakmile například vygenerují nového potenciálního zákazníka, po 30 dnech jej znovu prodají za nižší sazbu. Další prodej může proběhnout několikrát.

U agentů, kteří jsou noví v prodeji pojištění hypoteční ochrany, bývají potenciální zákazníci stáří již od 6 do 12 měsíců, což může být problematické. Zde je důvod! Předpokládejme, že jste vyhlídkou, která nyní mluví s třetí nebo čtvrtou osobou o vaší ochraně hypotéky prostřednictvím telefonátu; pro jistotu budete podráždění. Co víc, když agent, který pracuje s vedoucím, je nový a nezkušený. To by zavánělo katastrofou, že.

Je možné, že budete moci uzavřít oba zástavy hypoteční ochrany; mohou být nové nebo staré. Ale není pochyb o tom, že se starým a fungujícím budete mít větší potíže. Proto je nejlepší pracovat s novými potenciálními zákazníky, které dosud žádný agent nepoužil, a s těmi, které nelze znovu prodat, aby byla vaše úspěšnost vyšší.

#3. Osobní školení

To je životně důležité pro obchodní zástupce, kteří s ochranou hypotéky začínají. Většina klientů by upřednostnila zkušeného agenta, který jim může ukázat, jak prodat pojištění hypotéky. Proces učení, jak prodávat, je obvykle experimentální. Proto se může u každého jednotlivce lišit.

Měli byste, aby se vám klient líbil a důvěřoval vám. Při prodeji byste měli ověřit kvalifikaci položením otázky a poté nabídnutím. Pomohlo by jim to přesvědčit, proč je moudré s vámi obchodovat při tomto podnikání. Když jste noví, je důležité mít někoho, kdo vás bude podporovat a koučovat.

#4. Dostupnost přímé pomoci v případě potřeby

Jak agent přidělil, je vaší prací uspět v prodeji pojištění hypoteční ochrany. Proto byste měli být tím, kdo určuje schůzky a studuje prezentace. Ale co je důležitější, musíte provést. Ale vezměte na vědomí, že ne všechno půjde podle plánu.

Mohou nastat problémy, takže v takovém případě budete možná potřebovat pomoc. Například budete potřebovat radu k upsání obtížného případu. Můžete také narazit na problém související s prodejem, ve kterém budete potřebovat radu. Každý z těchto případů vyžaduje zkušeného profesionála, který dokáže odpovědět na vaše otázky.

#5. Potenciál provize vzhůru

Musíte zajistit, aby agentura umožňovala maximální potenciál provize vzhůru. Agentura by se měla zaměřit spíše na vývoj agentů při prodeji než na nábor.

Je to zábal!

Pokud budete mít na paměti pět důležitých faktorů, jak prodat pojištění hypotéky, můžete určitě uskutečnit úspěšný prodej. Tyto faktory jste již znali; všechny tyto jsou diskutovány výše. Prodat pojistnou smlouvu však vyžaduje trochu úsilí a trochu lásky!