Co musí pojišťovna používat ve své reklamě? 6 úžasných nástrojů k použití!

Každá společnost k rozkvětu vyžaduje vynikající marketing, ale co musí pojišťovna použít ve své reklamě. Nalezení efektivních metod k přilákání potenciálních spotřebitelů je ještě důležitější, pokud je vaše společnost závislá na neustálém přílivu nových cest.

Držet krok s marketingovými trendy v pojišťovnictví vám naštěstí může pomoci zlepšit vaši kariéru.

Ať už vlastníte nebo pracujete pro pojišťovací společnost, internetový marketing je nový trend. Mnoho pojišťovacích firem se nepřizpůsobuje požadavkům online spotřebitelů; proto je to velká šance. Agenti, kteří jsou k dispozici na internetu, se mohou stát užitečným zdrojem pro každého, kdo hledá pojištění. Tento příspěvek projde osmi účinnými strategiemi digitálního marketingu, které můžete použít v pojišťovacím sektoru.

Reklamní nástroje Pojišťovny mohou použít

Pomohlo by, kdybyste založili síť jako úspěšný pojišťovací agent. Chcete -li prodat více pojištění, musíte neustále vyhledávat jednotlivce k inzerci. Co tedy musí pojišťovna ve své reklamě použít, je jakýmkoli způsobem vybudovat širší síť. Marketingové taktiky v pojišťovnictví vám mohou pomoci oslovit více jednotlivců a znovu oslovit spotřebitele. Pokud použijete následující techniky digitálního marketingu, bude mít vaše společnost kvantifikovatelné výhody.

#1. Doporučení

Vaše klientská základna je jedním z vašich nejefektivnějších nástrojů marketingového pojištění. Nápady přátel jsou čtyřikrát pravděpodobnější, že se obrátí, což naznačuje, že jejich doporučení mají účinek.

Na druhou stranu zákazníci věrní vaší pojišťovně častěji doporučí přítele čtyřikrát. Pokud tedy chcete zvýšit počet nových zákazníků ve vaší společnosti, někdy je třeba použít program doporučení, který je přesvědčí.

Při nastavování programu doporučení musí vaše klientská základna poskytnout každému klientovi, který získá pojistnou smlouvu, atraktivní pobídku. Tato pobídka může mít podobu dárkové karty, hotovosti, slevy nebo čehokoli jiného. Můžete také poskytnout pobídky současným zákazníkům, kteří doporučují jednotlivcům, kteří se přihlásí ke konzultaci, například 5 $ za dárkové karty nebo lístky na film zdarma.

Nezapomeňte ve svém e-mailu a sociálních médiích propagovat svůj program doporučení, abyste zvýšili své marketingové úsilí. Zde je návod, jak změřit marketingové úsilí.

#2. Svědectví

Přestože je referenční marketing mimořádně úspěšný, nezaručuje, že vaše společnost rychle rozšíří slovo. Chcete -li zvýšit dobré komentáře svých zákazníků o vás, potřebujete marketingový plán pojištění, který zahrnuje hodnocení. Tisíce zákazníků si každý den přečtou recenze, přičemž 93 procent ovlivní to, co říkají jejich kupující. Šeky vám mohou pomoci vybudovat důvěru a vytvářet další příležitosti v pojištění tím, že zaručíte, že bude konzistentně poskytována skutečná zpětná vazba od zákazníků na stránkách Google, Facebooku a průmyslových webech.

K automatizaci pozvánek ke kontrole můžete použít nástroje, jako jsou Podium Reviews, abyste nikdy nezmeškali příležitost ke kontrole. Jakmile se začnou objevovat nová hodnocení, naše technologie vám umožní reagovat profesionálně a v reálném čase na všechny na jednom místě.

#3. Partnerství a spolupráce

Dalším způsobem, jak získat vynikající doporučení, je kontaktovat místní společnosti, které si přímo nekonkurují, ale mají cílovou demografickou skupinu. Můžete například zkusit spolupracovat s účetní společností.

V tomto vztahu se můžete navzájem navrhovat pouze klientům, kteří hledají srovnatelné služby jako vy. Můžete propagovat a dělat totéž na svém webu a sociálních médiích.

Spolupráce samozřejmě není jen pro internet. Například během setkání se zákazníkem se můžete vy a vaši partneři navzájem propagovat, aby byl váš vztah výnosnější. Můžete také podpořit rozvoj prostřednictvím organizace nebo správy stánku na akcích místní komunity. Můžete také vysvětlit, proč je pojištění důležité; můžete si přečíst, proč ženy potřebují pojištění.

#4. Síť LinkedIn

Zatímco osobní sítě jsou stále efektivní metodou vytváření připojení, hory virtuálních počítačů jsou již dlouho očekávány. V dnešní době se můžete prodávat jako pojišťovací agent LinkedIn a propojovat jednotlivce po celém světě. LinkedIn je základní platforma marketingového pojištění pro agenty a společnosti, které se specializují na firemní politiku. Téměř 80% B2B obchodníků si myslí, že platforma pomáhá vést generaci, a proto nikdy neuškodí. Můžete také použít LinkedIn k posílení vašich obchodních vztahů a přidání dalších referencí.

#5. Reklama na sociálních sítích

Zákazníci využívají sociální média nejen k socializaci, ale také k nakupování a učení. Kromě vytváření organického obsahu na každém webu a zapojení sledujících mohou pojišťovací společnosti také využívat reklamu na sociálních médiích k posílení povědomí o značce a vedení lidí, kteří jejich stránky nesledují.

Přestože reklama může být k dispozici na mnoha webových stránkách, doporučuje se zejména reklama na Facebooku. Tyto reklamy na Facebooku vám umožňují obnovit zákazníky, kteří již mají zájem o pojišťovací služby a navštívili váš web.

#6. Stránky vstupní stránky

Vstupní stránky cílí a převádějí konkrétní klíčová slova na webových stránkách vaší pojišťovací společnosti. Čím více jich máte, tím lépe můžete oslovit ty, kteří se zabývají pojištěním na vašem cílovém trhu. Vaše vstupní stránky mohou řešit problémy související s různými druhy pojištění, jako je pojištění automobilu a životní pojištění, a soustředit se na konkrétní pojistné plány a dodavatele, se kterými spolupracujete.

Je to zábal!

Existuje spousta odpovědí, pokud jde o to, co musí pojišťovna použít ve své reklamě. Právě jste přišli na šest nástrojů, které můžete použít. Kromě nich však existuje mnoho dalších nástrojů. Chcete si přečíst více podobných článků? Zkuste si přečíst, co pojišťovna nechce, abyste věděli.