Kolik je propláchnutí jádra ohřívače? Zde je vše, co potřebujete vědět!

Víte, kolik je propláchnutí topného jádra? Pokud tuto službu provádí mechanik, stojí tato služba kolem 100 až 200 dolarů. Vaše vozidlo může mít problémy, které mohou ovlivnit jeho tepelnou funkci. Pokud si všimnete, že se váš motor pravidelně zahřívá tak rychle nebo že žádné teplo nevidíte, může to být způsobeno poškozeným jádrem topení.

Propláchnutí topného jádra je forma údržby, kterou je nutné provádět, aby bylo zajištěno, že vaše auto bude dobře fungovat.

Kroky k úspěšnému provedení této práce se mohou lišit podle modelu, značky, roku výroby a země, kde žijete. Nicméně proplachování jádra ohřívače je druh práce, kterou můžete provést sami, pokud jste v tom pohodlní a sebejistí. Tento článek se podívá na to, co se musíme naučit o jádru ohřívače a proplachování jádra ohřívače. Přátelé, je tu více věcí, které byste měli vědět, takže bez dalších řečí začněme!

Vše o jádru ohřívače a výplachu jádra ohřívače

Nemusí být snadné provést propláchnutí topného jádra, ale pravdou je, že musíte. Máte dvě možnosti, jak tento úkol splnit. Prvním je to udělat sami a druhým je požádat o servis mechanika. Nyní, když známe odpověď na naši ústřední otázku, která zní: „Kolik je propláchnutí jádra ohřívače?“ pojďme se nyní ponořit hlouběji do detailů, které nás seznámí s jádrem ohřívače, což rozšíří naše znalosti a dovednosti při proplachování jádra ohřívače, nebo si alespoň najmeme správného mechanika.

#1. Příznaky poškozeného jádra ohřívače

Diagnostikovat nefunkční topné jádro je snadné. Topné jádro je malý chladič, který využívá teplo chladicí kapaliny, které jím prochází, k ohřevu vašeho vozu uvnitř. Když zapnete topení auta, horká chladicí kapalina bude proudit z otevřeného ventilu do jádra topení. Konstrukce tohoto zařízení je přímočará a není vyrobena složitou technologií; je tedy náchylný k poškození. Specifickou částí je, že hadice vedoucí chladicí kapalinu tímto chladičem se může časem opotřebovat.

Studený vzduch

Pokud už nějakou dobu jezdíte a když jste zapnuli topení, nedostali jste požadovanou teplotu vzduchu. Místo toho vás plácne studený vzduch, což je vynikající známkou toho, že jádro topení má nějaké problémy. Pokud je problém s jádrem topení, uvidíte, že teploměr vašeho vozu ukazuje požadovanou teplotu a zdálo se, že nedošlo k žádným problémům s chladicím systémem vozu. Musíte to pečlivě prozkoumat, protože topení produkující studený vzduch může také znamenat, že je rozbitý chladicí systém vašeho auta.

Zatažená okna

Z topného tělesa vašeho auta může unikat chladicí kapalina. To bude mít za následek mlhu aerosolové chladicí kapaliny z ohřívače, zejména je zapnutý odmlžovač. Pak se stane, že okna budou postříkána zbytky, které budou vypadat jako mrak nebo mlha. Další příčinou bolestí hlavy a tohoto druhu okolností je tvrdost čištění vašeho auta, zejména skel, protože zbytky ulpívají. A konečně, pokud vdechnete chladicí kapalinu, bude to špatné pro vaše zdraví, zejména pro vaše plíce, pokud bude vystavena po dlouhou dobu, protože její složení je toxické.

#2. Jak propláchnout topné jádro

Tato práce je často ponechána na mechanikovi, protože je špinavá. Pokud však patříte k těm, kteří podobné práce milují, jistě vás bude zajímat, jak na to. První věc, kterou musíte udělat, je zjistit, kde je topné jádro, které je obvykle ve firewallu automobilu. Musíte vidět dvě hadice, jednu přicházející dovnitř a jednu z jádra ohřívače. Sledujte hadice, dokud se nedostanete k motoru.

Dále vložte kbelík pod topné jádro auta. Odpojte hadice od přepážky stlačením svorek, které je drží na příslušných místech ve šroubováku, abyste je ztratili pomocí kleští. Chladicí kapalina by se měla vypustit do kbelíku, který jste umístili pod něj. Dbejte na to, abyste jej nerozlili, protože je nebezpečný pro životní prostředí i pro lidské zdraví. Poté vzduchový kompresor utěsněte spojkou nebo lepicí páskou. Tím se vytvoří tlak, který uvolní veškeré ucpávky a nečistoty. 20 až 30 psi je dostatečný tlak k provedení tohoto kroku. Nechte jej alespoň 10 minut vypláchnout věci ze systému.

Nyní můžete připojit zahradní hadici. Pokračujte v proplachování systému vodou ze zahradní hadice. Nechte to umýt, dokud není vše jasné. Znovu zahákněte vzduchový kompresor, abyste zajistili, že se voda a zbývající zbytky mlhy vyčistí. Poté můžete hadice znovu připojit. Můžete použít nové svorky k opětovnému připojení hadic, abyste je udrželi. Nakonec doplňte chladicí kapalinu 50 % destilované vody a 50 % nemrznoucí směsi. Jen se ujistěte, že používáte správnou chladicí kapalinu, která se hodí pro vaše auto. Utěsněte víčko chladiče a máte hotovo. Může být užitečné přečíst si o tom, proč moje topení v autě páchne.

It’s A Wrap!

Na konci tohoto článku doufám, že jste se dozvěděli, kolik je proplach jádra ohřívače. Kéž výše uvedené texty rozšíří vaše znalosti v diagnostice problému s vaším vozidlem a pomohou vám porozumět jednoduchým krokům při proplachování topného jádra vašeho auta. Děkuji, že jste dočetli článek až do tohoto bodu. Váš čas a úsilí si velmi vážíme. Kliknutím na tyto odkazy si můžete přečíst související články; vědět, jak opravit topení v autě a proč moje topení nefunguje.