Jak zjistit vstup a výstup na jádru ohřívače? 3 úžasné způsoby!

Doc Translator: Jak mohu použít p...
Doc Translator: Jak mohu použít překladač dokumentů?

Zajímá vás, jak poznat vstup a výstup na jádru ohřívače? Zdá se, že existují tři možnosti, jak tento problém vyřešit. Abyste zjistili, který to je, budete muset věnovat velkou pozornost. Výstupní hadice je bezesporu ta teplejší hadice, která přivádí vodu přímo do ohřívače.

Přívodní hadice je připojena k regulačnímu ventilu topení. Řídí množství chladicí kapaliny, která se páruje přímo uvnitř jádra ohřívače.

Zablokované jádro topení může způsobit vážné problémy v zapalovacím systému automobilu. Zastaví zapalování a napařování. Pokud tedy potřebujete odblokovat jádro ohřívače, musíte vědět, jak rozlišit mezi výstupem a vstupem na jádru ohřívače. Přístup, o kterém jsme hovořili, není jediný. Projdeme si několik dalších metod pro určení příjmu a výkonu topného jádra. Bez dalších řečí, začněme!

Co je Heater Core?

Než začnete rozlišovat mezi vstupem a výstupem na jádru ohřívače, musíte pochopit, co je to jádro ohřívače? Jedná se o zařízení, které udržuje interiér vozidla v teple. Je to podobné jako u malého chladiče, který funguje podle chladicího systému automobilu. Na druhé straně topná jádra zajišťují absolutní reverzní funkci. Odvádí teplo z ohřáté chladicí kapaliny do vzduchu. Topné jádro efektivně odebírá teplo z ohřátého chladiva ventilačním systémem a tlačí ho do interiéru automobilu pomocí motoru ventilátoru.

Způsoby, jak sdělit vstup a výstup na jádru ohřívače

Je snadné se zaměnit ve výstupních a přívodních hadicích jádra ohřívače a víme, že si myslíte; jak zjistit vstup a výstup na jádru ohřívače. Abyste je poznali, nejprve je ucítíte přímo u bariéry. Stiskněte tlačítko a zapněte topení. Nyní:

V podstatě IN hadice se zahřeje jako první. Je to ten s vyšší teplotou. Ve stejnou dobu byli OUT další. Jedná se o přímou metodu určení jejich identity. Podívejme se na každý jednotlivě. Navíc, pokud nerozumíte tomu, kde je topné jádro, je to pod palubní deskou v prostoru palubní desky vozidla. Je to malý radiátor. Součástí dodávky je měděné potrubí s chladicími žebry a také elektrický hliník.

#1. Identifikace dráhy hadic

Pokud si nejste jisti, která hadice na jádru ohřívače se zdá být vstupem, hledejte takovou, která vede k vodnímu čerpadlu. Může mít také regulační ventil topení. To v podstatě slouží jako záznam chladicí kapaliny. Ten je čerpán do jádra ohřívače. Pak bude potrubí, které vede přímo do nádrže chladicího systému nebo pece. Může být vrácena ihned poté, co chladicí kapalina projde do jádra topení. Výstupní hadice je něco takového.

#2. Zkontrolujte regulační ventil na jádru ohřívače

Na sací hadici může být instalován regulační ventil ohřívače, který reguluje množství chladicí kapaliny proudící v ohřívači. Poté, co chladicí kapalina proteče jádrem ohřívače, je výstupní potrubí obvykle vedeno přímo do chladičů nebo nádrže klimatizačního systému. Když je motor auta zahřátý, zvyšte teplotu co nejvýše, pokud máte problém zjistit, který by to byl. Teplejší hadice je výstupní vedení buď z vodního čerpadla směrem k jádru ohřívače; jakmile chladicí kapalina projde jádrem topení, toto se znovu připojí k systému chladicí vody motoru (nyní chladiče). Zjistěte více o teplotním a tlakovém pojistném ventilu.

#3. Po gumových hadicích

Pokud použijete tuto strategii, budete schopni rozlišit mezi odtokem a příjmem. Nyní byste měli dělat pouze sledování gumových hadic. Malá kovová trubka musí vyčnívat přímo z adaptéru do vodovodního systému. Jeden musí být připojen k této kovové trubce gumovou hadicí. Vodní potrubí pak prochází z horní oblasti motoru ke vstupu ohřívacího jádra, kde teplé chladivo vstupuje do ohřívacího jádra.

Druhá hadice musí být poté připojena ke kovové trubce. V horizontální rovině vede tato trubka k přední části motoru. Poté narazí na sací stranu čerpadla, než se vrátí k motoru. To je proudový výstup pro topné jádro. Pokud budete nastavení věnovat velkou pozornost, uvidíte, že se průtok jádra zvýší výše. Ohřátá chladicí kapalina si poté najde cestu blízko základny. To je v podstatě to, co vychází nahoře.

Mějte na paměti, že vstup ohřívače je hadice vedoucí do oblasti vodního čerpadla ohřívače. Tyto vypouštěcí armatury však budou fungovat pouze na jedné hadici, protože protékají celým zatraceným chladicím systémem. Druhá hadice se nazývá výstupní hadice na jádru topení vašeho auta. Tato věc vám dává jasný rozdíl mezi vstupní a výstupní hadicí.

It’s A Wrap!

Doufáme, že po přečtení tohoto článku pochopíte, jak rozlišit vstup a výstup na jádru ohřívače. Pokryli jsme všechny prvky výše uvedeného tématu. Pokud správně pochopíte každý krok, nebudete mít problém najít výstupní a přívodní hadici. Děkujeme, přátelé, že jste s námi v kontaktu!

Možná si budete chtít přečíst související články; vědět, jak rozžhavit topení do auta a jak topení do auta funguje.