Jak zavést svatební hostinu: Kdy a objednávky

Ti, kteří chtějí vědět, jak představit svatební hostinu, musí rozumět načasování, pořadí a vzorovým skriptům pro představení svatební hostiny na svatební hostině. Probereme také etiketu při uvádění svatební hostiny, a pokud je to nutné.

Ale kromě toho, že víte, jak představit své družičky a družičky na svatební hostině, už víte, koho vybrat? Další tipy pro výběr těchto rolí na svatbu naleznete v části, jak vybrat svatební hostinu.

Jak představit svatební hostinu na recepci

Kdy představit svatební hostinu

Svatební hostina je představena na svatební hostině, než vše začne. Je to také způsob, jak během svatby uctít tyto důležité osoby ve vašem životě a seznámit hosty s jejich rolemi.

Po svatebním obřadu svatebčané pravděpodobně chvíli zůstanou na místě, kde budou fotografovat. Proto hosté, kteří nemají roli, dorazí na recepci dříve.

Poté bude svatební MC nebo DJ informován o příjezdu svatebčanů a představí je. Poté se svatebčané usadí na svá místa a poté bude novomanželům oznámen vstup na recepci.

V jakém pořadí oznamujete svatební hostinu?

Pořadí uvedení svatební hostiny je dalším zásadním aspektem úvodu svatební hostiny. Svatební MC nebo DJ by měli znát pořadí, jména a role každého člena svatební hostiny, takže budou připraveni, jakmile dorazí.

Svatebčané by se také měli lemovat u vchodu na recepci, aby byli představeni v pořádku. Opět by to mělo být snadné zařídit, protože svatebčané vstoupí na místo ve stejném pořadí, v jakém procházeli uličkou při obřadu dříve.

Zde je pořadí, které je třeba dodržovat při představování a příchodu na recepci jako svatební hostina:

  • Rodiče ženicha
  • Rodiče nevěsty
  • Nejmladší členové svatební hostiny, jako je nositel prstenu, květinová dívka nebo mladší družičky a mládenci
  • Družičky a mládenci ve dvojicích
  • Čestná družka a nejlepší muž
  • Novomanželé
  • Upozorňujeme, že toto pořadí můžete libovolně upravit, zvláště pokud jsou ve svatební hostině další role. Například mohou být zahrnuti vaši prarodiče a váš doprovod může být také představen místo dětí, které jsou pravděpodobně unavené na svatební hostině.

    Jak představím svou svatební oslavu jako MC?

    Pokud jste svatební MC na recepci, úvod na svatební párty by vás neměl znervózňovat. Klíčem je znalost výslovnosti jména každého člena svatební hostiny a jeho role.

    Můžete také cvičit týden před svatbou, abyste se na pódiu cítili jistěji. Pokud svatebního DJ znáte, můžete s nimi zkoušet a představit je s hudebním doprovodem.

    Zde jsou tipy, jak vylepšit úvod na svatební hostinu:

    • Spolupracujte se snoubenci ohledně pořadí představení svatební hostiny a zjistěte, zda mají další požadavky, jako je atmosféra nebo tón, jakým je svatební hostina uvedena
    • Prodiskutujte s DJem úvodní hudbu a načasování každého úvodu
    • Podle potřeby požádejte každého člena svatební hostiny o příspěvek

    Ukázka představení svatební hostiny

    Zde jsou součásti typického úvodu svatební hostiny. Ale samozřejmě můžete přidat nebo snížit detaily podle přání snoubenců nebo svatebních hostin.

    • Jméno osoby
    • Vztah s párem
    • Role na svatební hostině
    • Krátký příběh nebo vtip o dané osobě
    • Zábavná přezdívka

    Přečtěte si, jak MC svatbu, abyste se dozvěděli více tipů na vytvoření přítomnosti na pódiu a řízení svatebního programu.

    Jak představujete družičky a družičky?

    Představení družiček a mládence je stejně snadné jako uvedení jejich jména, role na svatební hostině a vztahu k páru. Svatební hostinu však můžete vždy oživit zábavnými způsoby, jak svatební hostinu představit.

    Jedinečné způsoby, jak představit svatební hostinu na recepci

    • Taneční číslo
    • Úvod založený na osobnosti
    • Používejte rekvizity
    • Používejte konkrétní hudbu na základě zaměstnání nebo vztahu k páru
    • Používejte zpětné fotografie
    • Vtipy

    Co jsou představení na svatbě?

    Jediným povinným úvodem svatební hostiny je příchod novomanželů. Většina svateb však také představí svatebčany, aby je poctili, zejména se vším, co pro svatbu udělali.

    Snoubenci také obvykle na recepci představí své rodiče, aby se jim poklonili. Skript událostí však můžete vždy odpovídajícím způsobem upravit.

    A na ceremonii budou také představeni lidé, kteří budou provádět čtení.

    Musíte představit Svatební párty?

    Svatební party nemusíte představovat, ale je to preferováno, protože hrají na svatbě významnou roli. Nemusíte to prodlužovat a může to být i zábavné, jako je tanec, abyste udrželi náladu na recepci.

    Závěr

    A to je vše! Abychom zrekapitulovali, jak představit svatební hostinu, je to hotovo před recepcí a pořadí je stejné jako to, jak procházeli uličkou.

    Kromě toho můžete úvody udělat co nejjednodušší nebo nejvelkolepější. Nezapomeňte si procvičit výslovnost a seznámit se s rolemi každé osoby, pokud jste svatební MC.