Chcete se naučit, jak vytvořit darovací web? Pokud ano, postupujte podle tohoto průvodce, aby byl web pro potenciální dárce povzbudivější. Určitě zaznamenáte výrazný nárůst darů přijatých online.
Vnímejte svůj web jako něco jako osobního asistenta. Nastavte jej správně, abyste mohli snadno přijímat velké množství darů. Také pro ně bude snadné darovat online. Navíc odpadá administrativní práce spojená se zpracováním daru.
Začněte s těmito šesti snadnými kroky, které je třeba dodržet při nastavování vaší webové stránky pro dárcovství.
Kroky k vytvoření darovacího webu
#1. Vytvořte stránku pro darování
Co je to s darovací stránkou? Slouží svému účelu jako prodejní nabídka na jedné stránce. Obsahuje všechny potřebné informace. Tímto způsobem by mohli přispět organizaci, kterou jste vybudovali.
Na této stránce je někdo nasměrován poté, co byl požádán o dar. Ale než cokoli jiného, vězte, že lidský mozek je napojen na to, abychom se cítili dobře. je pravda, pokud jde o darování. Proto cokoli, co způsobilo zvýšení těchto pocitů, zvyšuje také vaše dary.
Poslání
Tato část informuje potenciální dárce, aby věděli o existenci vaší organizace. Přesvědčuje je dále o důvodech darování. Je to prostě to nejdůležitější, co chtějí dárci vědět, než darují.
Branding
Značkové darovací stránky pravděpodobně obdrží o sedm set procent více darů než ty obecné. Vychází ze studie zahrnující 45 000 neziskovek. Za prvé, značkové darovací stránky mají tendenci být důvěryhodnější.
Příběh někoho, kdo pomohl
Je dobré zveřejnit obrázek někoho, komu vaše organizace pomohla. To také zahrnuje příběh štědrosti. Dokážou lépe identifikovat příběh a obraz jediného člověka než skupinu lidí.
Rozdělení daru
Je to druhá zásadní informace, kterou dárce chce znát. Je to z hlediska rozhodování, zda chtějí darovat.
Osobní zpráva od představenstva nebo prezidenta
To naznačuje odborník na darování stránek.
Udělejte si cíl požádat o dar dosažitelný
Některé darovací stránky mají tendenci zapomínat požádat o kopii daru. Lidé by však s větší pravděpodobností darovali, kdyby o to byli požádáni. Když tak učiníte, vyhněte se takzvanému drcení fondu. Zahrnuje použití abstraktních nebo velkých čísel. Už je nebude vyzývat, aby dávali.
Nezveřejňujte něco jako „darujte 20 $ na ukončení masivního hladu“. To je nemotivuje, aby dávali, protože to nic nemění.
Je lepší prezentovat pouze dosažitelné cíle. Je v pořádku místo toho zveřejnit „přispějte 20 $, abyste pomohli naší organizaci poslat balíčky potravin v hodnotě 1000 $ do stále rozvojových zemí.“
#2. Shromážděte informace o dárci prostřednictvím darovacího formuláře
Je to součást toho, jak vytvořit dárcovskou webovou stránku. A to dělají úspěšné neziskové organizace. Informace o dárcích jsou uchovávány v databázi. Jen se žádá o nějaké opakované dary. Dále zvyšuje dary. Zhruba třicet procent nových dárců také opět daruje. Poskytuje čas na hledání nových dárců.
Okamžitě shromažďujte informace od dárců. Propojte darovací formulář s databází kontaktů. Nezapomeňte uvést níže uvedená pole.
- Jméno & příjmení
- E-mail & adresu
- Telefonní číslo
#3. Nastavte si děkovné zprávy a automatická daňová potvrzení
Tento krok je zaměřen na zvýšení darů a úsporu času. Automatizujte věci pomocí softwaru. Program s názvem WildApricot dokáže automaticky odeslat daňový doklad. Poděkování je okamžitě odesláno někomu, kdo přispívá na váš web.
#4. Vytvořte z ní stránku pro darování
Dejte si za cíl, aby byla vaše darovací stránka sdílená. Tímto způsobem o tom bude informováno více lidí, což je přivede k dárcovství. Abychom vám pomohli lépe porozumět, zjistěte, jak nastavit dar pro úspěch fundraisingu.
Přidejte něco jako tweetovací příspěvek na stránku darování
Tweetable znamená říci předem napsaný tweet. Někdo by to mohl snadno cvaknout. A lze jej sdílet s následovníky Twitteru.
Požádejte je, aby to sdíleli na Facebooku
Přidejte tlačítko pro sdílení, aby lidé mohli sdílet vaši darovací stránku. Požádá lidi, aby to sdíleli, což povede ke zvýšení dárcovství.
#5. Přidejte tlačítko pro darování webu
Nezapomeňte na každou stránku webu přidat tlačítko „darovat“. Často se nachází v nabídce nebo nahoře. Tímto způsobem lidé, kteří navštíví váš web, nezapomenou přispět. Rychle také najdou stránku darování. Mohou číst vaše zprávy a procházet nadcházející událost. Darování si však nenechají ujít.
#6. Přiveďte návštěvnost na stránku darování
Odborníci často doporučují pravidlo osmdesát přes dvacet jako marketingový tip. Těch dvacet procent se používá k vytváření obsahu. Zbytek je čas strávený jeho propagací. Internet má spoustu nepořádku. Bude vás to více tlačit k tomu, abyste trávili čas propagací toho svého.
Propagujte svou darovací stránku po jejím zveřejnění. Propagujte to během měsíců s tak vysokým a přirozeným trendem dávání. Díky tomu je snazší získat na darovací stránku větší návštěvnost.
Sociální média
Naplánujte si příspěvky na sociálních sítích pomocí verze Hootsuite. Takže to je, když budete žádat o dary.
Naplánované e-maily
Předem napsané e-maily jsou dobré pro žádosti o dary – naplánujte si jejich automatické zasílání na měsíce. K nastavení lze opět použít spoustu nástrojů.
Blog
Nechte si publikovat tyto blogové příspěvky se vzrušujícími příběhy. Přidejte odkaz na stránku s žádostí o dary. Více se o něm dozvědí i pravidelní čtenáři. Během čtení pak přispějí. Kdybych byl vámi, přečtěte si o tom, jak získat peníze pomocí blogu.
Skončete!
Postupujte podle těchto šesti jednoduchých kroků zmíněných o tom, jak vytvořit dárcovskou webovou stránku. Jen s drobným vylepšením se dary budou nadále přidávat. Neustále žádejte své dárce, sponzory a členy o dary. Nezapomeňte je všechny začlenit jako součást úspěšného darovacího webu! Další články o dárcovství najdete v článku o tom, jak zahájit dárcovství a jak zdvořile odmítnout žádost o dar. Děkujeme za zastavení!