Jak prodat pojišťovací agenturu? 6 nejlepších metod, které byste měli zvážit!

Plánujete prodej své pojišťovny a přemýšleli jste nad tím, jak prodat pojišťovací agenturu? Prodej vaší pojišťovací agentury bude obtížný. Bude to dlouhý proces, spousta papírování a musíte nejprve pochopit a určit hodnotu své agentury. Pak můžete zvážit několik plánů prodeje své pojišťovny i cílových kupujících.

Požádání nebo konzultace s některými profesionály ohledně vašeho cíle prodat vaši agenturu vám může do budoucna velmi pomoci. Nakonec by bylo nejlepší rozhodnout, co prodat, zda aktiva nebo akcie a podmínky a podmínky úspěšného prodeje vaší pojišťovací agentury.

Jak stárneme, pomalu se odpoutáváme od práce, zvláště pokud jste majitelem firmy.

Vlastnit pojišťovací agenturu může způsobit velký stres, takže rozhodnutí opustit podnikatelskou sféru a plně odejít z práce je jednou z důležitých voleb, které byste měli zvážit, když dosáhnete důchodového věku. Někdy příznaky znamenají, že byste již měli svou pojišťovnu prodat. Bez ohledu na důvod vaší volby prodat pojišťovací agenturu jsme tu, abychom s vámi prodiskutovali způsoby jejího marketingu!

Metody prodeje pojišťovny

Možná jste si všimli některých znaků, které vám ukazují, že potřebujete prodat svoji pojišťovací agenturu. Když však plánujete prodat svou společnost, uvědomíte si, že nevíte, jak začít. S tím, zde je pět nekomplikovaných metod, jak prodat pojišťovací agenturu.

Metoda č. 1. Vytvoření plánu

Samozřejmě, pokud jde o prodej vaší pojišťovací agentury, musíte mít nejprve konkrétní plán. Může dojít k určitému bodu, kdy si uvědomíte, že je lepší prodat svou pojišťovnu ostatním, protože ji mohou dobře řídit, nebo se můžete rozhodnout úplně odejít z podnikání.

Abyste svoji společnost úspěšně prodali, měli byste vymyslet plán, jak ji budete prodávat, komu a co budete od své agentury prodávat. Kromě toho potřebujete čas na zvážení některých plánů, takže pokud plánujete prodat svou pojišťovací agenturu po několika letech, začněte ji plánovat okamžitě, abyste se vyhnuli problémům.

Metoda č. 2. Cílový kupující

Komu prodáte svou pojišťovací agenturu, je zásadním faktorem, na který musíte při plánování myslet. Abychom byli konkrétní, pokud jde o prodej vaší agentury někomu, vyberte si cílového kupujícího. Možná se rychle dozvíte, kdo je váš cílový kupující, a možná se zeptáte sami sebe: „Budu to realizovat s někým v mé agentuře nebo v jiné agentuře?“

Metoda č. 3. Poradenství profesionálům

Abyste se vyhnuli nežádoucím problémům při plánování prodeje své pojišťovací agentury, můžete požádat o pomoc profesionály, kteří vám mohou úspěšně pomoci s prodejem vaší firmy.

Tito odborníci vědí, jak se točí obchodní odvětví, zejména v pojišťovnictví. Vědí, jak agenti nebo makléři analyzují a kupují pojištění a primární účel pojištění. Je tedy nejlepší mít skvělého poradce co nejdříve, aby vám někdo poradil, když plánujete prodat svou pojišťovací agenturu.

Metoda č. 4. Stanovení hodnoty agentury

Jako majitel firmy víte, že vaše příjmy a zisk se zvyšují s tím, jak rozšiřujete své podnikání. A zatímco příjmy a zisk rostou, zvyšuje se i hodnota vaší agentury. Výdělky pojišťovny také závisí na jejích silných a slabých stránkách a na rozhodnutích prováděných majitelem firmy.

Pokud tedy chcete prodat svou pojišťovnu za vysokou cenu, zajistěte, aby se vaše zisky postupem času zvyšovaly, protože zisk je významným faktorem, který významně ovlivňuje hodnotu vaší společnosti, když je na čase ji prodat.

Metoda č. 5. Výběr toho, co prodávat

Prodat pojišťovací agenturu není vůbec jednoduché. Když chcete prodat svoji společnost, musíte také zvážit, co byste měli prodat. Budou to akcie nebo aktiva? Majetek můžete prodat, pokud vlastníte korporaci S, zatímco u korporace C možná budete muset zvážit mnoho věcí.

Pokud například kupující chce koupit aktiva korporace S, bude z toho mít prospěch, protože omezí odpovědnost a náklady můžete amortizovat na patnáct let. Na druhou stranu, pokud kupující nakupuje akcie v korporaci C, pak vy jako prodávající získáte pouze zacházení s kapitálovými zisky a zamezíte dvojímu zdanění. Proto musí kupující i prodávající vyjednat o cenové hodnotě pojišťovny a uzavřít dohodu za určitých podmínek, protože daň padne více na prodávajícího.

Metoda č. 6. Diskuse o podmínkách

Aby se předešlo konfliktům, když se chystáte prodat pojišťovnu, musí kupující a prodávající prodiskutovat podmínky. Cílem prodejce při prodeji pojišťovací agentury by bylo dostat zaplaceno správnou cenou. A pro kupujícího je jejich cílem platit více než několik let, jak se provize obnovují.

Protože kupující a prodávající mají obvykle opačné cíle, musí vyjednávat. A protože se oba dohodnou na dohodě, prodávající může financovat prodej svého podnikání. Po tom všem bude prodej pojišťovací agentury s největší pravděpodobností úspěšný, až se oba dohodnou.

Závěr

A to je šest nekomplikovaných metod, jak prodat pojišťovací agenturu. Mějte na paměti, že prodej pojišťovací agentury není jednoduchá věc. Pomohlo by, kdybyste před úspěšným prodejem své firmy zvážili mnoho faktorů, takže si to dobře naplánujte. Kromě toho se můžete podívat na některé důvody, proč jsou pojišťovny tak chamtivé, pokud vás baví číst tento článek. Bez ohledu na to je zde další užitečný článek, který by se mohl hodit: Co je to zkroucení pojištění?