Zajímá vás, co je to darovací jednotka? Kromě příspěvkových a fundraisingových kampaní můžete také zorganizovat dárcovskou akci pro příjemce, kterému chcete pomoci. Mohou těžit ze štědrosti jednotlivců a organizací tím, že dávají nepoužité, nové nebo šetrně použité zboží.
Většina lidí považuje darování dezinfekčního prostředku na ruce, oblečení a konzervovaného jídla za věci, které mohou ostatním pomoci zůstat v bezpečí a v teple.
Uspořádání dárcovské kampaně pro vaši společnost vám však může umožnit přiřadit jednotlivé příspěvky nebo shromáždit darované položky pro budoucí dar. Pokračujte ve čtení a dozvíte se více!
Co je potřeba k nastavení darovacího disku?
Když přemýšlíte o tom, jak pomoci komunitě, jedním ze způsobů, jak to udělat, je založit darovací jednotku. Ale jak? Pokud nevíte, kde začít a jak na to. Nebojte se, protože my vám s tím pomůžeme. Vězte také, že různé organizace vám mohou tento druh projektu usnadnit.
#1. Určete potřebu
Některých nejpotřebnějších zdrojů komunity je vždy málo a jejich získání nebo poskytnutí může být náročné. Po katastrofě nebo tragédii organizace hledají služby od bezplatného sdílení talentů až po rozdávání dezinfekčních prostředků na ruce. Členové a partneři komunity mohou identifikovat potřeby komunity. Vedení organizace nebo obchodní partner je prověří, aby zjistil, zda dokážete tyto požadavky splnit.
#2. Identifikace nezbytností
Potřeba nebo věc může být zveřejněna nebo zobrazena v galerii obrázků, pokud to správce povolí. Kromě toho se zobrazí seznam služeb, které splňují požadavky uživatele, aby si mohl vybrat.
#3. Skládání darovací jednotky
Dárcovství umožňuje lidem těžit ze zboží této akce a zároveň přispívat k potřebám komunity jako příjemci i přispěvatelé.
#4. Vyžádejte si potřeby
Pomocí dárcovských kampaní si může kdokoli vytvořit seznam přání zboží nebo zdrojů, které chce darovat. Lidé ve vaší komunitě budou moci komunikovat a řešit jejich potřeby díky vaší organizaci.
#5. Plnit potřeby
Darovací kampaň můžete dokončit s pomocí členů komunity, dárců a organizací, které splňují specifické požadavky. Mohou toho dosáhnout tím, že přesně řeknou, kolik z každé požadované položky mohou dodat. Příspěvkové jednotky mohou zahrnovat vlastní pole dotazů u každého dárku, pokud potřebujete více podrobností o daném zboží.
Pokud například plánujete organizovat akce s oblečením, budete chtít informace o velikostech každého kusu oblečení a o tom, zda je již použit nebo ne. Pomocí administračního webu je možné zjistit, zda vámi vybraná charita nebo organizace obdržela zboží a další automaticky vytvořené nebo přizpůsobené údaje.
Kroky k uspořádání darovacího disku
Založení darovacích jednotek je vynikající příležitostí, jak pomoci svému okolí. Může pomoci lidem v nouzi a zároveň kultivovat lidskou kulturu mezi lidmi, kteří ji používají. Pro ty, kteří právě začínají, níže uvedené návrhy vám mohou pomoci při rozvoji úspěšné fundraisingové kampaně.
Krok č. 1. Vytvořte výbor pro strategické plánování
Zde je první věc, kterou byste měli udělat, pokud chcete zorganizovat darovací akci. Ano, příspěvkové kampaně mohou být velmi zábavné; plánování však může trvat dlouho. Vytvoření výboru pro plánování akcí vám může pomoci zorganizovat všechny vaše dobrovolníky na jednom místě. Nenechte nikoho, aby řídil všechno; rozdělte plánovací povinnosti rovnoměrně mezi členy týmu.
Předseda komise by měl být zvolen tak, aby je organizátoři a účastníci mohli kontaktovat s dotazy. Kromě toho by se komise měla pravidelně scházet, aby zhodnotila průběh kampaně a vyřešila případné nedostatky.
Krok č. 2. Spojte se s firmou
Před zahájením fundraisingové kampaně si promluvte s organizací o tom, jak by jí váš dar pomohl. Darovací kampaň, kterou jste zorganizovali, přináší výhody všem zúčastněným stranám. Poskytování kampaní pomáhá generovat finanční prostředky. Je to také rychlé a přímočaré! Pořadatelé darů od různých společností vám pomohou zajistit každý aspekt akce, včetně vybírání darů.
Krok č. 3. Definujte své cíle a pokyny pro dárcovství
Na jakou částku celkově cílíte? Potřebujete konkrétní články o oblečení nebo obuvi? Přemýšlejte o odpovědích na tyto otázky při plánování cílů příspěvku.
Při vysvětlování příspěvku na kampaň je dobré poskytnout svým dárcům brožuru s těmito pokyny. Kromě toho zajistěte, aby účastníci věděli, co se nesmí, tím, že zařadíte sekci o tom, co dělat a co ne.
Pokud má někdo dotaz, na který jste se nedostali, uveďte své kontaktní údaje na letáku, aby vás mohl kontaktovat. Některé společnosti mohou vytvářet letáky a přicházet s marketingovými strategiemi, které vám pomohou při propagaci vaší jízdy. Dobře, už víte, co je to darovací jednotka.
Je to obal!
Vzhledem k tomu, že již víte, co je to darovací akce, můžete přistoupit k její organizaci. Pokud chcete pomoci konkrétní charitě, mnoho podniků a organizací bude odpovídat vašemu úsilí při získávání finančních prostředků. Mnoho podniků to dělá, aby podpořilo své filantropické ideály a zároveň oživilo kulturu na pracovišti. Můžete si také přečíst o tom, jak zahájit dárcovství a kde koupit dárkové krabice.