Podrobný průvodce, jak do pneumatik kočárku vložit vzduch

V tomto článku se podíváme na to, jak dát pneumatiku do kočárku a co byste měli hledat, abyste to zvládli bez problémů!

Je to jeden z nejčastějších problémů, které mají rodiče, když jsou venku a jsou se svými dětmi. To, co bylo kdysi snadným úkolem, se stalo obtížnějším kvůli všem novým designům na kočárcích, ale není to nemožné.

Kroky k vložení vzduchu do pneumatiky kočárku

První věc, kterou musíte udělat, je vložit trysku čerpadla přímo mezi rukojeť a pneumatiku a poté ji zašroubovat. Na běžnou pneumatiku kočárku budete potřebovat asi 20 pump, pokud používáte více než jednu ruku, pak nahlas počítejte!

Druhým krokem je použít vzduchový kompresor nebo vám někdo jiný pomůže tím, že při vedení pumpujete. To může být obtížné, když děláte tuto část samostatně, takže se ujistěte, že je kolem někdo, kdo dokáže držet krok s pracovní zátěží na obou koncích hadice.

Třetí krok: Po úplném uzavření ventilu (nemělo by trvat příliš mnoho otáček). Pokud vše proběhlo dobře, měl by nyní existovat dostatečný tlak na otevření pneumatik jako balón.

Čtvrtý krok: Dokončete prohlídku pneumatik na případné netěsnosti nebo jiné starosti a poté pokračujte veselou cestou!

Pokud používáte vzduchový kompresor, ujistěte se, že používáte kompresor, který je navržen speciálně pro tento účel, jako jsou ty, které najdete ve většině obchodů, jako jsou Walmart a Target. Jejich použití vám umožní snadno naplnit obě tyto pneumatiky, aniž byste se museli obávat, že ji nějakým způsobem příliš poškodíte.

Jak pumpujete kolo kočárku?

Krok 1. Chcete -li pumpovat kolo kočárku, musíte pro něj nejprve najít ventil. Ve většině případů to bude na jednom ze zadních kol (ta, která se nepoužívají při tlačení zezadu).

Obvykle to poznáte, protože v pneumatikách, kde vstupují do ráfku, je vzduchový otvor, a když se na ně podíváte pozorně, můžete zaznamenat i mírný pohyb. Pneumatika by také měla mít vlastní boční kryt se dvěma nebo čtyřmi otvory, které by odpovídaly každému z vašich prstů.

Krok 2. Po umístění obou ventilů a uzávěrů stočte cokoli, co neodpovídá tomu, jakou ruku/prsty používáte, aby se to později nezamíchalo. Nyní položte odpovídající ruce na horní část ventilu, jednou rukou na každé straně ráfku.

Krok 3. Nyní ho sevřete stlačením rukou k sobě a otáčejte je kruhovým pohybem, dokud nepocítíte tlak uvnitř pneumatiky.

Krok 4. Nakonec uvolněte sevření a otočte víčko prsty nebo palcem, abyste zkontrolovali, zda uvnitř nezůstal vzduch (pokud ano, zavřete tento otvor kterýmkoli prstem, který nemá sousední kovový hřebík). Nyní zopakujte tento postup i pro druhé kolo.

Jak se měří pneumatiky kočárku?

Na rozdíl od auta nelze pneumatiky na kočárku změřit pouze jedním lineárním měřením. Abyste zjistili, jaká velikost pneumatiky je pro váš kočárek potřebná, budete potřebovat dvě měření: délku a šířku.

Stejně jako u jakéhokoli produktu, který jako standardní měrnou jednotku používá metrické jednotky nebo milimetry (mm), je důležité nezaměňovat tato opatření při objednávání náhradních dílů pro váš kočárek, protože se liší od palců nebo centimetrů.

Pokud například chcete pneumatiku o šířce 11 mm a délce 330 mm, ujistěte se, že před zadáním objednávky víte, jak velká tato čísla znamenají!

Nyní si promluvme o některých běžných velikostech, které se dnes nacházejí u produktů mnoha značek. Pokud bych hledal pneumatiku na ikea.com, zjistil bych, že nabízejí pneumatiky v následujících rozměrech: – 13 mm x 390 mm – 17 mm x 430 mm – 25 mm x 450 mm

Jak sundáte pneumatiku kočárku?

K vyjmutí pneumatiky z kočárku budete muset použít nástroj nazývaný „paprskový klíč“, který je obvykle součástí většiny sad jízdních kol. Klíč s paprsky je vhodný pro utahování a uvolňování paprsků kol, ale lze jej také použít na malé šrouby kolem kola vašeho kočárku.

Když to řekneme, existují dvě místa, kde můžete tyto šrouby najít: pod předními nebo zadními koly nebo poblíž jedné ze zadních nohou/kol. Pokud to nefunguje, zkuste se podívat na všechny šrouby, které by mohly spojit kov

držáky jako ty, které se nacházejí visící mezi každou nohou (obvykle se nacházejí těsně pod místy, kde by byla řídítka). Ty by měly vyskočit hned po odšroubování správným nástrojem.

Nezapomeňte, že paprsky kol jsou umístěny v přímce a pneumatiky bez vzduchu mají jedno dvojkolí výše než druhé, což by znamenalo, že budete muset před pokračováním sundat oba tyto šrouby.

Pokud se vám pneumatika nezdá příliš těsná, použijte nějaký druh maziv, jako je WD40 nebo dětský olej (což má další výhodu, když přijde čas na huštění).