Kdy může dítě jít do konvertibilní autosedačky? Triky!

Kdy může jít dítě v konvertibilní autosedačce? Mnoho rodičů si klade otázku, kdy je jejich dítě připraveno jít v konvertibilní autosedačce. Tento typ autosedačky lze použít pro děti do 40 liber a 40 palců vysoké, což se obvykle děje kolem věku čtyř nebo pěti let.

Obecně řečeno, miminka by měla zůstat otočená proti směru jízdy tak dlouho, jak je to možné – dokud nedosáhnou buď výškového nebo váhového limitu svého konkrétního sedadla. Jakmile vaše dítě překročí tyto limity, je čas otočit je dopředu (a ven z dětského kočárku!)

Dobré pravidlo nepřesahuje v průměru jeden palec za měsíc mezi devíti měsíci a třemi lety podle bezpečnostních expertů na babycenter.com. Také doporučují minimálně šest měsíců pro předčasně narozené děti.

Jaký je rozdíl mezi autosedačkami 2 v 1 a 3 v 1?

Jaký je rozdíl mezi autosedačkou, kterou lze používat v režimu proti směru jízdy, proti směru jízdy nebo v režimu posilovače, a autosedačkou se třemi režimy? Mnoho rodičů si to klade otázku, když chtějí koupit první sedačku pro své dítě. Zde je několik často kladených otázek ke každému typu sedadel, které můžete vidět na pultech obchodů:

Pokud jde o výběr mezi těmito dvěma typy sedaček, není velký rozdíl kromě pohodlí pro rodiče, kteří chtějí ze své dětské sedačky více než jen funkci proti směru jízdy.

Pokud jde o bezpečnost, oba splňují přísné federální normy stanovené federálními normami pro bezpečnost motorových vozidel (FMVSS) 213/213a, což znamená, že poskytují stejnou úroveň ochrany před zraněním způsobeným nárazovými silami během nehody.

Pokud nejste rozhodnutí, jednoduchým řešením je pořídit si sedačku se dvěma režimy. Tímto způsobem, pokud vaše dítě přeroste jeden režim před druhým, bude fungovat pro obě fáze potřeb jejich autosedačky!

Hlavní rozdíl mezi těmito sedadly je v tom, že zatímco některá lze používat pouze v režimu zády ke směru jízdy nebo po směru jízdy, jiná mají tři funkce, včetně vysoké opěrky zad a žádné opěrky zad. Většina modelů je navíc dodávána s kojeneckou vložkou, která poskytuje větší pohodlí a podporu ve srovnání s modely bez.

Zatímco všichni výrobci prohlašují, že splňují federální bezpečnostní normy stejně dobře, mohou existovat rozdíly mezi jednotlivými modely, pokud jde o hmotnostní limity pro každý stupeň, proto si při nákupu pozorně přečtěte drobný tisk.

Pokud chcete něco jiného než jen funkci proti směru jízdy nebo proti směru jízdy, některá sedadla fungují také jako posilovač vysokých opěradel nebo posilovač zad.

Hlavním rozdílem mezi těmito a ostatními multifunkčními autosedačkami je pohodlí. Většina modelů je dodávána s kojeneckou vložkou, která poskytuje větší podporu než modely bez. Všechny tvrdí, že splňují federální bezpečnostní normy stejně dobře, ale ujistěte se, že jste si při nákupu přečetli drobné písmo, protože hmotnostní limity se mohou model od modelu lišit.

Pokud chcete něco jiného, ​​než jen režim směřující dozadu nebo dopředu, pak hledejte režim se třemi režimy včetně posilovače s vysokým opěradlem a bez možnosti zesílení zad. Všichni tvrdí, že splňují federální bezpečnostní normy stejně dobře, takže si před rozhodnutím o koupi pečlivě přečtěte jejich drobným písmem o hmotnostním limitu každého stupně!

Je Graco navždy schváleno FAA?

Ne, kočárek Graco forever schválený FAA není. Podle webových stránek společnosti ExpertFlyer uvedli, že tento produkt nesplňuje jejich minimální požadavky pro povolení na palubu s vámi.

Pokud letíte do zahraničí, pak by mohlo být nejlepší, když si koupíte jiný cestovní systém nebo jiný typ autosedačky v případě, že to vaše preferovaná letecká společnost vyžaduje!

Zatímco někteří lidé si myslí, že mít extra objemnou dětskou autosedačku jim může způsobit problémy při cestování přes bezpečnostní kontroly na letišti, jsou k dispozici další možnosti, které mohou rodičům, kteří chtějí držet krok se svými dětmi při cestování letadlem, mnohem snazší a rychlejší. .

Proč je použití proti směru jízdy bezpečnější?

Abychom pochopili, proč je jízda proti směru jízdy bezpečnější, musíme se nejprve podívat na to, co se stane při nehodě. Autonehodu si můžete představit jako podobnou, jako když shodíte předmět z horního patra budovy a sledujete, jak padá k zemi.

Vozidlo narazí na něco mnohem silnějšího, než je ono (země), což téměř okamžitě zastaví svou dopřednou hybnost, zatímco lidé uvnitř pokračují v jízdě, dokud nenarazí na cokoli za nimi nebo se nezastaví o něco, co zastaví jejich pohyb, jako je jiný cestující nebo airbag.

Ve skutečnosti, kdyby nebyly bezpečnostní pásy, někdo by vám prošel čelním sklem! Takže až uvidíte živé záběry z těchto druhů nehod v televizi, pamatujte si toto: Všechno v našem těle má tendenci se pohybovat, pokud to není omezeno nějakou vnější silou, která tento pohyb zastaví.

Když se tělo přestane hýbat, dochází k vnitřním zraněním. Pokud jste ve vozidle, které bylo nárazem, a vaše hlava je vymrštěna dopředu natolik prudce, že se zraníte, pak pravděpodobně existují některé další konstrukční součásti vozu (jako sloupky nebo opěradla sedadel), které mohou také způsobit zranění, protože nebudou se vůbec pohybovaly stejně jako vaše hlava.

Jediný důvod, proč se naše těla pohybují směrem k čemukoli, do čeho udeříme za sebou, než se zastavíme, není ten, že se to pohybuje, ale spíše proto, že to děláme my!